Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-27, 22:33
Medlem
Mr.Zebs avatar
Nu är det ett väldigt snack om att kändisar på facebook...

Kungen, sahlin och Reindfelt har en sida på nätet... dock är det inte dem som författat respektive sida...

Men finns det kändisar som har författat sin egna facebook sida?

Så vad tror ni, vilka kändisar finns på facebook?

Ps Läste at Myggan hade en egen sida på face,,, Myggan är kanal5 nya tecknade humor serie... Så några kändisars medverkande på face kanske bara är promo...
2007-08-27, 22:48
Medlem
carl bildt
2007-08-27, 23:20
Medlem
JEzuss avatar
schulman, fogstrand, fetto-greven, annat löst stureplans folk, och så jag då

mvh
2007-08-27, 23:21
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankare
carl bildt

ok... kul om det vore han men... jag tror icke att herr bildt vet hur man installerar poke funktionen... Men en poke blev det iaf...
2007-08-27, 23:25
Medlem
rdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
ok... kul om det vore han men... jag tror icke att herr bildt vet hur man installerar poke funktionen... Men en poke blev det iaf...

Poke är väl installerat default. Det har dessutom varit skriverier om det i media (idg.se bl a) så det är mycket möjligt att det är han. Bildt brukar vara snabb på att ta till sig ny teknik.
2007-08-27, 23:37
Medlem
tandens avatar
markoolio , natascha peyre, bingo remer..
2007-08-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rdj
Bildt brukar vara snabb på att ta till sig ny teknik.

Om man har ett team bakom sig där flera personer jobbar på heltid med att bevaka ministerns intressen så finns det självklart bevakning även av den nya tekniken - inklusive Facebook. Tro inte att Carl Bildt själv sitter där och tar emot pokes. Däremot kanske ni når fram till honom om ni skriver ett seriöst och artigt meddelande. Kanske. Carl Bildt sitter inte och slösar bort sin tid på Facebook, wordpress.com och andra sajter där han kan hittas. Det är verktyg i hans arbete, men hans egen inblandning är begränsad till väsentligheterna, det som verkligen har betydelse.

Själv hittade jag igen många av mina favoritbloggare. Stationsvakt, Jack Hansen, Tjuvlyssnat-gänget, Schulmans och många andra. Det är bara att söka på namn eller bloggnamn och snoka runt bland vännerna. Smårolig syssla, många kända namn svarar gärna på meddelanden om man bara väljer sina ord väl!
2007-08-27, 23:45
Medlem
arezons avatar
Adam Alsing och Gry Forssel la upp sig under Äntligen Morgon, de fick en hel del vänner.
2007-08-28, 00:29
Medlem
Nailss avatar
Hela gamla A-Teens-gänget.
2007-08-28, 00:31
Medlem
Thrasherns avatar
Ebba von sydow
2007-08-28, 01:11
Medlem
De flesta runt stureplan.

Just fan, kom in på han simmaren... (googlar) Frölander!
2007-08-28, 06:26
Medlem
Bronkzs avatar
P3 uppmärksammade hans facebook och även det humoristiska i hans dotters kommentar på den.

scrolla ned lite på följande länk

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/index.asp?programID=2785

"Från Carl Bildts Facebook. 100 % autentiskt. Tyvärr har han idag stängt sin profil för okända, men jag är så enormt förutseende att jag naturligtvis tog ett screenshot igår när denna fantastiska Facebookprofil fortfarande var öppen."

"gunnel bildt wrote: Är du medveten om att du har angett att du är intresserad av män?"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in