• 1
  • 2
2007-08-28, 01:54
Medlem
Nazipolizeis avatar
ja jo, man blir ju ofta väldigt mer motiverad av att plugga när man börjar med droger... finns mängder med "plugg drog" trådar f.ö.

Svårigheter med att plugga och koncentrera sig har dessutom ofta med depression att göra (Obs! ofta, inte alltid.) Kanske skulle ta itu med dig själv och din livsslust, samt dina mål med livet, så kanske du blir lite mer motiverad till att plugga. Tror absolut inte att droger kommer hjälpa dig. Kan säkert hjälpa i vissa undantagsfall där de handlar om feting tentor osv. Nog svårt att ta rätt mängd för att det skall bli mer effektivt än in-effektivt dock. Närminnet blir ju ofta sämre vid intag av droger.
Citera
2007-08-28, 17:48
Medlem
har läst vad ni alla sagt, och tagit till mig allt, kanske är det inte rätt väg att gå, ska inte göra något oövertänkt iaf,

//mvh
Citera
2007-08-28, 18:16
Medlem
Accipiters avatar
Koffeintabletter är alldeles förträffliga i det avseendet. Tunga teoretiska ämnen som matematik och fysik går som en dans eftersom koffeinet tillfälligt boostar ens mentala kapacitet. Pröva 200-300mg.
Citera
2007-08-28, 18:32
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokratez
hade tänkt sattsa lite extra på skolan i år, men varje gång jag sätter mej med böckerna så känner jag att all ork bara försvinner ur mej. har hört att det finns nån drog, typ amfetamin? som gör att man pallar plugga en hel del.. några tips?

//Mvh
Efedrin
Citera
2007-08-28, 21:38
Medlem
KisseMjaos avatar
det jag personligen då tycker funkar bäst är adhd medecin, typ Concerta

och självklart kära Affe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera