• 1
  • 2
2007-08-27, 01:44
Medlem
Ondkvists avatar
Liten varning bara: Smart uninstaller kickar frst igng ordinarie uninstallern, sdana brjar ofta tramsa om att starta om maskinen nr den har gtt klart. Ignorera detta, s fortstter Smart uninstaller med att rensa registerposter och stda upp.
Citera
2007-08-27, 01:47
Medlem
Helt otroligt, Funkar fortfarande inte.. helt jvla otroligt.. Det enda jag behver frn skit setupen r filerna.. suck... googlade 1 timme fr att hitta ett .zip package men det finns ju sklart inte.. vet ej vad jag ska gra..

Edit: Har rensat... Filen kanske gmmer sig?
Citera
2007-08-27, 01:48
Medlem
Ondkvists avatar
Tills vidare fr du gldja dig t att du i vart fall har en attans optimerad dator i vrigt just nu, efter att du har krt alla upprensningsapplikationer. ;)
Citera
2007-08-27, 08:43
Medlem
nkelGunnars avatar
Varfr mecka med regcleaners nr en systemterstllning r till fr just snt hr? Det borde finnas en terstllningspunkt som inte r mer n ngon vecka gammal.
Citera
2007-08-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Varfr mecka med regcleaners nr en systemterstllning r till fr just snt hr? Det borde finnas en terstllningspunkt som inte r mer n ngon vecka gammal.

Hur terstller jag d? r lite dlig p just systemterstllnings delen.

edit: Tror jag tog bort saken frn registret ungefr fr 2 dagarn sen.
Citera
2007-08-27, 15:40
Medlem
Alfaslangs avatar
Via Start-menyn; Accessories -> System Tools -> System Restore

Vlj att du vill terstlla till en tidigare tidpunkt, och drefter fr du upp en kalender. De datum som str skrivna med fet stil r de du kan terstlla till. Ta det som r nrmst fre tillfllet d du pajade din dator.

Lycka till.
Citera
2007-08-27, 16:10
Medlem
Tackar, Fixxat o klart. tack fr all hjlp.

lycka till sjlv =).
Citera
2007-08-27, 18:12
Bannlyst
Jag uppdaterade nyss mitt windows media player till 11 versionen och startade om datorn, nu vill datorn att jag ska validera om det r en laglig kopia jag erhller. Kan jag komma undan det hr p ngot vis och trots det anvnda mig windows media player 11?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in