Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-27, 01:44
Medlem
Ondkvists avatar
Liten varning bara: Smart uninstaller kickar först igång ordinarie uninstallern, sådana börjar ofta tramsa om att starta om maskinen när den har gått klart. Ignorera detta, så fortsätter Smart uninstaller med att rensa registerposter och städa upp.
Citera
2007-08-27, 01:47
Medlem
Helt otroligt, Funkar fortfarande inte.. helt jävla otroligt.. Det enda jag behöver från skit setupen är filerna.. suck... googlade 1 timme för att hitta ett .zip package men det finns ju såklart inte.. vet ej vad jag ska göra..

Edit: Har rensat... Filen kanske gömmer sig?
Citera
2007-08-27, 01:48
Medlem
Ondkvists avatar
Tills vidare får du glädja dig åt att du i vart fall har en attans optimerad dator i övrigt just nu, efter att du har kört alla upprensningsapplikationer. ;)
Citera
2007-08-27, 08:43
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Varför mecka med regcleaners när en systemåterställning är till för just sånt här? Det borde finnas en återställningspunkt som inte är mer än någon vecka gammal.
Citera
2007-08-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Varför mecka med regcleaners när en systemåterställning är till för just sånt här? Det borde finnas en återställningspunkt som inte är mer än någon vecka gammal.

Hur återställer jag då? Är lite dålig på just systemåterställnings delen.

edit: Tror jag tog bort saken från registret ungefär för 2 dagarn sen.
Citera
2007-08-27, 15:40
Medlem
Alfaslangs avatar
Via Start-menyn; Accessories -> System Tools -> System Restore

Välj att du vill återställa till en tidigare tidpunkt, och därefter får du upp en kalender. De datum som står skrivna med fet stil är de du kan återställa till. Ta det som är närmst före tillfället då du pajade din dator.

Lycka till.
Citera
2007-08-27, 16:10
Medlem
Tackar, Fixxat o klart. tack för all hjälp.

lycka till själv =).
Citera
2007-08-27, 18:12
Bannlyst
Jag uppdaterade nyss mitt windows media player till 11 versionen och startade om datorn, nu vill datorn att jag ska validera om det är en laglig kopia jag erhåller. Kan jag komma undan det här på något vis och trots det använda mig windows media player 11?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in