2007-08-27, 06:27
Bannlyst
DET ÄR INTE "WASTE OF TJACK"... Ska man ha en "skjuts" av det så gör det knappast någon skillnad om man äter eller snortar det... Då blir det till att injecera eller pumpa upp i arslet... Min teori är att den äckliga smaken ger en skjuts i sig... Men inte för min del. Jag spyr bara.
Citera
2007-08-27, 07:35
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Personligen skulle jag börja skratta om någon drog fram det där kittet bara för att få i sig en dos amfetamin.
Köp en sådan och kom in i matchen. Jag vet att du vill innerst inne.
Citera
2007-08-27, 07:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Köp en sådan och kom in i matchen. Jag vet att du vill innerst inne.

Mm eller hur... Riktigt pundarkit... Så skabbish
Citera
2007-08-27, 08:33
Medlem
För er i stockholm så finns det en butik på drottninggatan ca 20 meter från korsningen tegnergatan, utanför ser det ut som en skräpväskbutik men går man in och upp för trappan finns de flesta tillbehör man kan tänkas behöva.
Citera
2007-08-27, 16:19
Medlem
badboyerikssons avatar
..vet att tjackfolk älskar sina tillbehör... gå in i vilken seriös tobak som helst o köp verktyg för att resa pipa med, kostar typ 19.90...de är ett sett me sked o annat...o sen bryt isär...
Citera
2007-08-30, 04:11
Medlem
Är tacksam för alla svar och tips :P hitta precis vad ja ville haft :P
http://www.smoketower.com/system/web...ID=58&HSID=586

dras till sig lite mindre uppmärksamhet med en sådan än o springa in på dass o hacka o greja hela tiden :P

tack för alla svar som sagt ha de fint!
Citera
2007-08-30, 16:20
Medlem
BrrakBrraks avatar
Varför inte bara göra några bomber hemma innan man går till krogen? Fattar inte hur ni kan snorta, spyr ju bara man tänker på det. Hur det ligger och droppar, plus att näsan blir så äcklig sen om man inte har nässpray. Tar hellre en bomb och känner hur den spricker i magen, sen är det bara luta sig tillbaka och njuta.
Citera
2007-08-30, 17:23
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I is da Shiz
Men för i helvete... Stoppa ner fingret i påsen, ta upp en dutt, slicka på fingret och skölj sedan ner med fanta eller coca cola (eller pepsi eller sevenup).

Coca Cola förstör ju en del av effekten av ecstasy och jag hörde nån nämna att det sabbar amfetamin också. Nån som vet om det stämmer eller är det bara serotoninet och inte dopaminet det påverkar?
Citera
2007-08-30, 17:36
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Det här kitet måste man ha om man ska vara riktigt hårdrock:
http://www.smoketower.com/multipoint...630itf931f.jpg

Det är inte hårdrock att köpa en massa skit från smoketower. Industrirakblad och hundradollarssedlar är hårdrock.

Citat:
Men för i helvete... Stoppa ner fingret i påsen, ta upp en dutt, slicka på fingret och skölj sedan ner med fanta eller coca cola (eller pepsi eller sevenup).

Snortning är för noobs.

Hur tänker du då?
Citera
2007-08-31, 15:14
Medlem
Arkomanns avatar
Äh, fan vad ni snackar, alltså... Den enda rätta doseringsskeden är väl kryddmåttet? Och i brist på kryddmått kan man ta en vanlig plastsked. Det brukar jag göra.

För övrigt bör man vara noggrann med att krossa och hacka tjacket ordentligt, om man skall snorta det. Annars tappar det mycket av poängen, eftersom man vill ha pulvret finfördelat för att fästa bättre på slemhinnorna. Gör man rätt, så håller det inte på och rinner eller smakar skit i käften, utan fastnar i stället i bihålorna och grejer.
Citera
2007-08-31, 15:29
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
DET ÄR INTE "WASTE OF TJACK"... Ska man ha en "skjuts" av det så gör det knappast någon skillnad om man äter eller snortar det... Då blir det till att injecera eller pumpa upp i arslet... Min teori är att den äckliga smaken ger en skjuts i sig... Men inte för min del. Jag spyr bara.

Nja, men om man skall hålla på och slicka på fingrar och stoppa ned i påsen, så hamnar salivens enzymer i det druvsocker, som tjacket antagligen är bankat med, och då börjar det brytas ned saker i pulvret, vilket man inte vill. Det bildar grogrund för bakterier, och liksom i munnen bildas det vid spjälkningen av kolhydrater syra, vilket kan ned amfetaminet. Jag föredrar att hålla knarkets kemiska reaktioner i hjärnan i stället för i påsen.
Citera
2007-08-31, 15:35
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
eller smakar skit i käften

så du säger! hädare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto