Ja knarkare är äckliga människor. Faktiskt så ska jag inte ens dejta en. De kan dra åt helvete. Vill jag ha eget knark så vill jag ha eget knark. Jävla bajshögar. Legalisera dessutom så slipper man gå igenom alla fula människor också för att få tag på nåt.
__________________
Senast redigerad av Mananana123 2026-05-28 kl. 08:40.