• 1
  • 2
2007-08-26, 03:11
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesseMontgomery
Tror dock inte det är så lätt att bara ringa "microsoft" & be om att få se IP:n och sådana saker.
Dom kan ju som inte bevisa något?.
Ord mot ord ungefär..

Varför ska du be om att få se IP? Det räcker med att dem kollar i sina loggar och har någon i telefonen som gråter typ. Då sviktar även den hårdaste sten.
Det är många som får tillbaka konton nu för tiden. Ibland förvånansvärt lätt faktiskt.
Citera
2007-08-26, 11:23
Medlem
jagharhivs avatar
Citat:
Tror dock inte det är så lätt att bara ringa "microsoft" & be om att få se IP:n och sådana saker.
Ord mot ord ungefär..

Det finns ett program, för att titta det.. förutsagt att det är sparat någonstans på datorn
http://www.flashback.org/showthread.php?t=169283
Läs där
Citera
2007-08-26, 11:34
Bannlyst
Skaffa säkrare lösenord?
Har aldrig blivit hackad på "hotmail"
Citera
2007-08-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
Skaffa säkrare lösenord?

Precis, har haft min hotmail i många år och alltid haft samma enda lösenord, aldrig varit några som helst problem
Citera
2007-08-26, 12:18
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Läste inte om någon förklarat det för er men i förrgår natt blev swebits.org hackat och över 5000? konton läkte ut med mailadresser och lösenord. Och, många är ju så dumma att dom hade samma lösenord på swebits som på sin hotmail villket gjorde att det var fritt fram att logga in, länsa paypalkonton, sno cs-acc, wow-acc, surfa gratis på betalporr osv
Citera
2007-08-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Läste inte om någon förklarat det för er men i förrgår natt blev swebits.org hackat och över 5000? konton läkte ut med mailadresser och lösenord. Och, många är ju så dumma att dom hade samma lösenord på swebits som på sin hotmail villket gjorde att det var fritt fram att logga in, länsa paypalkonton, sno cs-acc, wow-acc, surfa gratis på betalporr osv

Har nämnts ja,

Ändå skoj tycker jag att man har samma inloggningsuppgifter på paypal som på swebits
Citera
2007-08-26, 12:30
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindz
Har nämnts ja,

Ändå skoj tycker jag att man har samma inloggningsuppgifter på paypal som på swebits

Dom har väl ändå hittat inloggningsuppgifterna genom hotmailen?
Citera
2007-08-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Dom har väl ändå hittat inloggningsuppgifterna genom hotmailen?

Nej, satt i en irckanal igår där det var en kille som hade fått fram en användare som hade samma på swebits och paypal, fick screens och allt så jag är böjd till att tro på han..
Citera
2007-08-29, 13:41
Medlem
Power_s avatar
winade på microsoft lite så fick jag tillbaka mitt konto =)
Citera
2007-08-29, 14:07
Medlem
Till mig sa dom att om jag inte hade hotmail plus så kunde jag inte få hjälp över telefon jälva äckeltant, jag ringde till Microsofts support, vet inte om dom har någon speciell för hotmail?
Citera
2010-02-21, 20:00
Medlem
blessthismesss avatar
Citat:
Ord mot ord ungefär..

Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
Skaffa säkrare lösenord?

OT: Varför står Microsoft och Hotmail inom citationstecken? Insinuerar ni att de inte finns på riktigt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in