Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2020-02-06, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KurreCurry
Å fy fan! Är det sant! Fast nej, man presterar inte vecka efter vecka i serie A 2020 (och inte 2016 heller när detta skrevs - kanske var skadeperioden i Hamburg då?) så det där tror jag bara är förtal.

Han presterar inte i Serie A
Citera
2020-07-25, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Han presterar inte i Serie A

Här presterar han bättre, sommar med festprissen; https://sverigesradio.se/avsnitt/1527014

Edit
https://www.dn.se/kultur-noje/malena-johansson-albin-ekdal-ar-medelklassmannen-som-upptackt-sina-egna-privilegier/
Senast redigerad av fyllepylle 2020-07-25 kl. 14:28.
Citera
2023-12-30, 19:38
Medlem
Idag kom der ändå rätt väntade beskedet att Albin skrivit på för " packet".
Rätt väntat men lika tragiskt ändå.
Varför smutsa ner sitt goda namn på det viset?
Allt bra han gjort för Sverige riskerar att svärtas ner och förstöras genom att han väljer att bli en " gris" en del av " packet".
Citera
2023-12-30, 20:18
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Idag kom der ändå rätt väntade beskedet att Albin skrivit på för " packet".
Rätt väntat men lika tragiskt ändå.
Varför smutsa ner sitt goda namn på det viset?
Allt bra han gjort för Sverige riskerar att svärtas ner och förstöras genom att han väljer att bli en " gris" en del av " packet".
Albin verkar vara en hyfsad fotbollsspelare men är lika skör som det finaste kinaporslin, vad jag läst mig till...
Citera
2023-12-30, 20:34
Medlem
Vem0ths avatar
Aldrig varit imponerad över honom, han är en typisk dribblare som såg bra ut i ungdomsligan men totalt saknar fysiken att vara något hot på planen. Med tanke på under hans väldigt långa proffskarriär för sin ålder så har han för det mesta varit bänkvärmare.
Citera
2024-01-15, 23:08
Medlem
Andeniglasets avatar
Guldet är klart 😁
Citera
2025-05-03, 23:29
Medlem
Jenshalls avatar
Vet inte om jag såg fel i nyhetsflödet. Är denna medelmåtta som suttit på bänken i Italien nu i Djurgården.
Citera
2025-05-04, 05:17
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Vet inte om jag såg fel i nyhetsflödet. Är denna medelmåtta som suttit på bänken i Italien nu i Djurgården.

Ja han bytte italiensk bänk mot svensk. Får i princip inte spela hos bottenklubben. Han är dessutom oskuld än enligt rykten.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in