• 1
  • 2
2007-08-24, 11:00
Medlem
HusqWallys avatar
Antar att jag ska posta detta här och inte under humor..

Kollade runt på dokumentärer på www.vbs.tv , mycket bra sida för övrigt. Hittade denna
, scrolla ner till:
"THE VICE GUIDE TO TRAVEL-PART 1OF3. Asses of the caribbean."
(Gick inte att direkt länka.)

Att det är så vanligt och accepterat i colombia att sätter på åsnor. Som att små pojkarna ska träna på åsnor innan dom gifter sig. Men som dokumentären visar så är det inte alla som slutar när dom skaffat flicka. Frugan svartsjuk på åsnan...
Colomianska brudar är ju inte dom fulaste och dom jag träffat på har ju inte knipigt ihop benen, värst länge.

Trodde att det bara var folk från mellanösten som satte på åsnor. Kanske lite mer förstårligt men tanke på hur deras kvinnor ser ut. Och hur meckigt det är att gifta sig och att bruden måste vara oskuld.

Är det lika vanligt i andra kulturer med mycket åsnor?
Citera
2007-08-24, 12:16
Medlem
Vad i helvete
Citera
2007-08-24, 12:20
Är det nån som kan spanska som kan verifiera att de verkligen översätts korrekt? Låter ju fruktansvärt sjukt när de talar. "When I was 14 I had my first sexual encounter with a donkey, the doctors recommended it because the donkey helps strech your dick" haha.
Citera
2007-08-24, 12:48
Medlem
volvo 240s avatar
Haha! Och hur man kan föredra en åsna före en het colombianska övergår iaf mitt förstånd.
Citera
2007-08-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally

Är det lika vanligt i andra kulturer med mycket åsnor?

Läser man om gamla svenska rättegångar från åtminstone 17OO-talet så förekommer rätt mycket domar gällande tidelag. De gick helt enkelt ut i ladan, ställde sig på en pall och tog sin kossa. Även getter, fårtackor o säkerligen åsnor också blev föremål för denna eh älskog. Och det var inte bara sluskar till drängar utan även finare folk som kunde tycka det var bra sätt att få sexuell tillfredsställelse på, trots att straffen kunde bli rätt hårda och att de blev påkomna och anmälda titt som tätt.

Problemet då var att man inte ville avla jävulsavkommor (såsom människor med klövar och svans), därför var det förbjudet.

Så, vad som är accepterat i en kultur varierar efter tid eftersom kulturen inte är statisk.
Citera
2007-08-24, 17:10
Medlem
wigwaggles avatar
Detta gjorde att jag skrattade lite gran....

Citat:
Sudan man forced to 'marry' goat.....

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4748292.stm
Citera
2007-08-24, 23:46
Medlem
Nedomanskys avatar
Vad ska man säga???
Citera
2007-09-04, 17:14
Medlem
Rastapappans avatar
Fan jag som brukade skoja med detta med min muslimske kompis... och nu får jag reda på detta...
Citera
2007-09-04, 19:33
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapappan
Fan jag som brukade skoja med detta med min muslimske kompis... och nu får jag reda på detta...
Ibland överträffar verkligheten dikten.
Citera
2007-09-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autosol[B
]Är det nån som kan spanska som kan verifiera att de verkligen översätts korrekt?[/b] Låter ju fruktansvärt sjukt när de talar. "When I was 14 I had my first sexual encounter with a donkey, the doctors recommended it because the donkey helps strech your dick" haha.

Talar flytande spanska och kan verifiera att översättningen är 100% korrekt.
Citera
2007-09-05, 00:48
Medlem
de kanske talar om förhuden, att det är bra att tänja lite...
Citera
2007-09-05, 01:14
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapappan

Ehum ... i Colombia är de oftast katoliker ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in