2007-08-24, 13:03
Bannlyst
Hon är från Söder har jag för mej.
Citera
2007-08-24, 14:14
Medlem
Musse669s avatar
Hon är lätt på foten. Jag har tre polare som har knullat henne. Två av dom knullade henne när hon var tillsammans med den tredje. Jag har träffat henne flera gånger och tycker hon är osympatisk med attitydproblem, inte alls så trevlig som hon försöker framställa sig i TV. Men hon är trevlig mot de som hon tror atthon kan vinna något på.
Citera
2007-08-24, 14:24
Medlem
Swans avatar
Schyssta polare.
Citera
2007-08-24, 15:07
Medlem
Pentiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattern Pink
jag är ju tjej, men flörtar hon inte lite för uppenbart med kameran? det känns ju som hon är mer intresserad av att folk ska se hennes ögon än kolla på det hon lagar. är hon så kass på att laga mat, så att hon måste försöka flirta med tv tittarna.

Sex och mat hör ihop. Gammalt känt psykologiskt faktum. Ingen tillfällighet att kvinnliga kockar i TV är attraktiva. Det är liksom den ultimata kryddan.

Hur det är men manliga kockar kan jag inte yttra mig. De kan vara lite rufsiga och ovårdade vilket kvinnor kanske finner sexigt, vad vet jag.

Det är väl främsta anledningen till att folk tittar på matlagningsprogram (men helst beställer pizza på närmaste pizzeria).

Ja menar, klart de flirtar med kameran – det ingår i jobbet.
Citera
2007-08-25, 01:21
Medlem
Pattern Pinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Om man jobbat på Aquavit i N.Y samt Operakällaren och Fredsgatan 12 samt blivit utsedd till årets kvinnliga kock så är man nog inte så kass precis.

Trist att kvinnor ofta blir avundsjuka på andra kvinnor som är duktiga, glada och ja, flirtiga.

tråkigt att du inte kan se någon annan förklaring till min åsikt än avundsjuka. när karlar drar bög skämt eller surt kommenterar att det inte står ut med att se en vis kändis för att denna nog "spelar på fel planhalva" kan man då generellt säga att kommentarfällarna är avundsjuk på kändisen? det är ungefär lika generaliserade som att säga att alla män är våldtäktsmän. skulle du lika snabbt kommentera att jag var avundsjuk om jag kommenterade liknande om en manlig kock?
men kanske beror min kommentar på att jag har mens? har jag det?

nåväl jag tycker hon är tråkig eftersom hennes matlagning känns enformig, hon överraskar inte med nya fantastiska rätter. så gott som på alla matprogram jag sätt är det en bulgur/couscos/pasta sallad/röra i en stor skål. kanske har jag lyckats med att bara pricka in fel program då alla varit så nära identiska at jag slutat titta?

nej avundsjuk är jag på smala tjejer, det vill jag vara. tänk om man fick vara tonåring igen? kunna äta vad man ville och fortfarande bara dra storlek 34. det är jag riktigt avundsjuk på, tjejer som fortfarande har en sånn kropp!
Citera
2007-08-25, 01:25
Bannlyst
Om jag säger såhär; om jag inte varit gift och om Mat-Tina hade flashat sin tacobuffé så hade jag tjongat på henne så att sallad och rotselleri hade flugit åt helvete. Leila är en piss i Mississippi i jämförelse med den fullödiga skånska matriark som är känd som Tina Nordström.

// Roger P.
Citera
2007-08-25, 01:29
Medlem
Minkybabys avatar
... vill bara citera min dotter efter att hon sett ""Leila bakar" :
'Leilas bak luktar nog gott ...'
Citera
2007-08-25, 01:32
Medlem
Pattern Pinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium
Sex och mat hör ihop. Gammalt känt psykologiskt faktum. Ingen tillfällighet att kvinnliga kockar i TV är attraktiva. Det är liksom den ultimata kryddan.

Hur det är men manliga kockar kan jag inte yttra mig. De kan vara lite rufsiga och ovårdade vilket kvinnor kanske finner sexigt, vad vet jag.

Det är väl främsta anledningen till att folk tittar på matlagnings program (men helst beställer pizza på närmaste pizzeria).

Ja menar, klart de flirtar med kameran – det ingår i jobbet.

jo vist vill man ha något trevligt att titta på! när köket började sändas, eller var det emmas kök...? nåväl när pelle började som tv kock kunde jag sitta och dreggla i timmar till avsnitten, han var ju sååå snygg! men jag upplever inte att han uppenbart flirtade med tittarna utan mer var sig själv. gordom ramsy är ju hur snygg som helst (tycker jag) men han flirtar inte på tv, han är ju mest elak ju. :P
australienaren som sändes på fyran eller femman. han var snygg ett på klistrat stimorolleende, han var snygg men flirtade också för uppenbart! jag minns inte vad han eller programmet hette och jag hittar det inte heller nu
Citera
2007-08-25, 01:33
Medlem
Pattern Pinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
... vill bara citera min dotter efter att hon sett ""Leila bakar" :
'Leilas bak luktar nog gott ...'

Hahahahahaha! jag antar att hon också är för liten för att förstå hur man kan tolka det hon sa fel.
Citera
2007-08-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musse669
Hon är lätt på foten. Jag har tre polare som har knullat henne. Två av dom knullade henne när hon var tillsammans med den tredje. Jag har träffat henne flera gånger och tycker hon är osympatisk med attitydproblem, inte alls så trevlig som hon försöker framställa sig i TV. Men hon är trevlig mot de som hon tror atthon kan vinna något på.

verkar mycket snack och liten verkstad!!! hade polare gjort så mot mig så hade dom få ett och annat piskrapp!!
Citera
2007-08-25, 12:03
Medlem
wigwaggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Eeehh, för att Nigella inte är svensk, är tråkigare, inte alls lika snygg!

Nu är du _lite_ fel ute. Nigella Lawson är en riktigt läckerbit. Allt hänger inte på kropps storlek, visst är hon äldre, Judinna, har tre barn med hennes avliden första make, men hon är kurvig och läcker. "Voluptuous" helt enkelt. Nu är det så att hon har gift om sig, mannen som lyckades att fånga hennes hjärta är nog världens gladaste man. Vad kan man önskar sig mer? En sexuell god hjärtat kvinna som älska att laga mat, är mångmiljonär med egna pengar och dessutom har varit röstad till Englands sexigast kvinna två gånger.
För en vuxen man så är hon ett kap.
Citera
2007-08-25, 13:40
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musse669
Men, den inställningen är hon väl inte ensam om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in