Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Om man jobbat på Aquavit i N.Y samt Operakällaren och Fredsgatan 12 samt blivit utsedd till årets kvinnliga kock så är man nog inte så kass precis.
Trist att kvinnor ofta blir avundsjuka på andra kvinnor som är duktiga, glada och ja, flirtiga.
tråkigt att du inte kan se någon annan förklaring till min åsikt än avundsjuka. när karlar drar bög skämt eller surt kommenterar att det inte står ut med att se en vis kändis för att denna nog "spelar på fel planhalva" kan man då generellt säga att kommentarfällarna är avundsjuk på kändisen? det är ungefär lika generaliserade som att säga att alla män är våldtäktsmän. skulle du lika snabbt kommentera att jag var avundsjuk om jag kommenterade liknande om en manlig kock?
men kanske beror min kommentar på att jag har mens? har jag det?
nåväl jag tycker hon är tråkig eftersom hennes matlagning känns enformig, hon överraskar inte med nya fantastiska rätter. så gott som på alla matprogram jag sätt är det en bulgur/couscos/pasta sallad/röra i en stor skål. kanske har jag lyckats med att bara pricka in fel program då alla varit så nära identiska at jag slutat titta?
nej avundsjuk är jag på smala tjejer, det vill jag vara. tänk om man fick vara tonåring igen? kunna äta vad man ville och fortfarande bara dra storlek 34. det är jag riktigt avundsjuk på, tjejer som fortfarande har en sånn kropp!