Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Eller så kan man göra tvärtom, man skickar PM till alla användare och frågar om någon har skrivit om mig i tråden.
Haha, jag får prova detta. Undra om man kan lägga det på schema, så det skickas samma fråga till alla "har du skrivit något till mig" en viss tid varje dag. För jag vet ju aldrig annars om någon undrar något dan efter jag frågat...
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
varför inte fråga i tråden? Man ska ju fråga flashbackare där?

Också ett alternativ
Citat:
Ursprungligen postat av Pendeltåg
Eller så provar man att söka på sitt nick i sökfunktionen. Det brukar jag göra, och ibland hittar man nått man missat.

Kanske skulle döpt mig till något annat nick då, tex Treoapmegavandal eller nåt. För jag provade faktiskt, men du anar inte vad många som använt ordet charma i alla möjliga inlägg...
Och sen får man väl bara upp tråden där ordet finns med, och om den då är 100 sidor lång är det tugnt.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Sluta låtsas som att du har ett liv och gör som vi andra lowlifes, läs igenom hela tråden

Tja, man behöver väl inte ha ett ilv för att undra detta, man kan bara vara lat också. När jag tänker närmare efter så visar det väl snarare på att man inte har ett liv, varför annas sitta på flashback och undra ifall någon eventuellt kan ha ställt en fråga till en som man kan ha missat