EXTRA
Igår gjorde jag lite efterforskningar och hittade följande video där diverse "afrosvenskar" håller ett slags seminarium med temat Malcolm X (afroamerikansk rasaktivist):
http://www.youtube.com/watch?v=M9QUA10-9mI
Som ni märker, om ni kollar i videolistan till höger om filmen, så ser ni att det finns en video som heter "Fatima om Malcolm X", men att den videon ifråga är raderad av videouppladdaren. Jag känner till anledningen till varför den är raderad, och jag
förbannar mig över det, eftersom det är JAG som såg till att videouppladdaren raderade videon ifråga.
Anledningen till varför detta stör mig är att den raderade filmen ifråga innehöll ett högst anmärkningsvärt material, där Fatima Doubakil agitatoriskt citerade ett stycke ur Malcolm X:s skrifter där han uppmanar till
väpnad revolution. Jag tappade nästan hakan när jag betraktade detta, och anmärkte på detta i kommentarsfältet. Videouppladdaren läste förmodligen min kommentar och ansåg att det kanske inte var en så bra idè att MMRK:s och afrosvenskarnas riksförbunds kanske främsta centralgestalt förekommer på en video där vederbörande hetsar minoriteter att revoltera mot det svenska samhället (som finansierar deras parasit-verksamhet).
Jag undrar - finns det NÅGON möjlighet att någon tekniskt kunnig, på något sätt, kan få tillgång till den raderade filmen ifråga?
Om inte så kommer sanningen aldrig komma fram och ni har endast mina ord att gå efter. Jag talar dock sanning. Tror ni på mig?