2009-09-30, 19:00
Medlem
sexigaste hobbyn för en tjej är ju lätt extremsport/musik, gärna en lite mer udda musikstil eftersom det är det jag lyssnar på. (inte klassiska instrument då, känns som att dom flesta bara spelar det för att dom blev tvingade av sin kristna morsa i lågstadiet och har fortsatt spela det)
osexiga hobbys är religion, sekter, allmänt mainstream med hobbys som att fika, festa och se på Idol.

EDIT: glömde att det också är jävligt sexigt med tjejer som är komiker, eller iaf såna som har bra humor och är bra på skämta, tyvärr finns det inte många av dom.
Senast redigerad av fluffkanin 2009-09-30 kl. 19:02.
Citera
2009-09-30, 19:10
Medlem
EtCeteras avatar
Japanofiler, Wapaneses, Weeaboos, "vita japaner". Ja, den värsta sortens människor alltså.

Kollar på animie, läser manga, älskar Japan. Vill bli en Japan helt enkelt.

Usch!
Citera
2009-09-30, 20:03
Medlem
azXigs avatar
Frimärksamling är väl den klassiska
Citera
2009-09-30, 20:09
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sovmorgon
Avtändande tjejhobby; Följande av Idol.

Tändande: Motion

Du gjorde två flugor på smällen där!

Nice att ta en löprunda i skogen med flickan kåta upp sig lite på henne.

Men tjejer som kan allt om Idol-X, som vilken säsong dom var med och vilka låtar dom sjöng gör mig trött och bitter i mitt lilla sinne.
Citera
2009-09-30, 21:43
Bannlyst
När jag var i lumparåldern (18) hade jag ett ganska sjukt samlar intresse under en period. Jag samlade använda trosor från de brudar jag träffade. Nu var det väl inte så väldigt många ligg man fick på den tiden. Men jag och en polare hade i alla fall en tävling om vem som kunde fixa flest trosor.

Slet som en räv. Ibland blev brudarna skitförbannade när man frågade om man kunde få behålla deras trosor efter ett ligg. Bäst vara att helt enkelt slänga trosorna bakom bokhyllan och förvirrat och uppgivet söka efter praktpjäserna på morgonen. En del gav bara upp och drog troslösa.

Min polare ledde tävlingen hela tiden. Jag hade jobbat mig upp till 6 par trosor. Då uppvisade min polare 8 par. Senare framkom det att han fuskat genom att köpa trosor och gnida in grenen med diverse smörjor för att det skulle se använt ut. Sedan satt vi där på kvällarna och jämförde våra små trossamlingar som en väldigt perverterad frimärksklubb. Med äkta och fejkade flytningar...

(SÅ DJÄVULSKT SJUKA VI VAR!)

Min polares bästa smörja för att det skulle lukta bäst fitta, var att blanda kräftstjärtar och en liten liten droppe majonnäs.

Och så till det mest avtändande:

- Givetvis hittade ett av mina tänkta ligg min låda med använda trosor som jag glömt framme i lägenheten! Från att ha varit klart knullsugen gick hon till att bli lika kylig som en istapp när jag krystat försökte förklara min hobby.

Sedan dess bannlyser jag alla former av samlande. Minns att jag fick rysningar när jag såg ett reportage om ett gäng grabbar som samlade på gamla mopeder, termosar med korklock och resor till och från hus med eternit fasader! Vad är det för jävla hamstergener vi dras med
Citera
2009-09-30, 22:16
Medlem
AlphaXrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
När jag var i lumparåldern (18) hade jag ett ganska sjukt samlar intresse under en period. Jag samlade använda trosor från de brudar jag träffade. Nu var det väl inte så väldigt många ligg man fick på den tiden. Men jag och en polare hade i alla fall en tävling om vem som kunde fixa flest trosor.

Slet som en räv. Ibland blev brudarna skitförbannade när man frågade om man kunde få behålla deras trosor efter ett ligg. Bäst vara att helt enkelt slänga trosorna bakom bokhyllan och förvirrat och uppgivet söka efter praktpjäserna på morgonen. En del gav bara upp och drog troslösa.

Min polare ledde tävlingen hela tiden. Jag hade jobbat mig upp till 6 par trosor. Då uppvisade min polare 8 par. Senare framkom det att han fuskat genom att köpa trosor och gnida in grenen med diverse smörjor för att det skulle se använt ut. Sedan satt vi där på kvällarna och jämförde våra små trossamlingar som en väldigt perverterad frimärksklubb. Med äkta och fejkade flytningar...

(SÅ DJÄVULSKT SJUKA VI VAR!)

Min polares bästa smörja för att det skulle lukta bäst fitta, var att blanda kräftstjärtar och en liten liten droppe majonnäs.

Och så till det mest avtändande:

- Givetvis hittade ett av mina tänkta ligg min låda med använda trosor som jag glömt framme i lägenheten! Från att ha varit klart knullsugen gick hon till att bli lika kylig som en istapp när jag krystat försökte förklara min hobby.

Sedan dess bannlyser jag alla former av samlande. Minns att jag fick rysningar när jag såg ett reportage om ett gäng grabbar som samlade på gamla mopeder, termosar med korklock och resor till och från hus med eternit fasader! Vad är det för jävla hamstergener vi dras med

HAHHAHA, bästa intresset. Vilken Gud du är!
Citera
2009-10-01, 18:57
Medlem
playmates avatar
All form av rollspel/lajvare eller vare nu e, känns bara så otroligt töntigt. Sen bilmeckning odyl. är inte helt okej heller. Finns säkert mycket mer, inte gått igenom tråden så det är inte omöjligt att det finns mycket mer som är väldigt avtändande.

Annars tycker jag att det är bra med hobbys!
Citera
2009-10-02, 02:08
Medlem
Snöblinds avatar
Vill stämma in på punkten att det är avtändande med tjejer som följer idol, top model och så vidare. Även "modebloggande" är avtändande som fan, likaså överdrivet intresse för kläder och smink. Visst är det bra när en tjej bryr sig om sitt utseende (fysisk inaktivitet är också avtändande) men när all den vakna tiden går åt till att prata om kläder, köpa kläder, prova kläder och så vidare brukar det inte finnas så jävla mycket innanför pannbenet.

Jag är för övrigt också imponerad av RealBad
Citera
2009-10-02, 02:17
Medlem
BJNs avatar
kvinnor som spelar el-bas
Citera
2009-10-02, 02:24
Medlem
DoktorKubiks avatar
Folk som har "mode" som intresse tenderar att vara intellektuella avskrap. Idolfanatiker likaså.

Sport är väl nice i allmänhet, speciellt om det är en tjej som ser väldigt feminin ut och samtidigt tränar kampsport, exempelvis. Tuff = bra. Maskulin = neg.
Citera
2009-10-02, 05:54
Medlem
Hehe fan va skön tråd. Kul att se att många har funderat i samma banor som en själv Man får sina fördomar bekräftade litegrann iaf :P
Citera
2009-10-02, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtCetera
Japanofiler, Wapaneses, Weeaboos, "vita japaner". Ja, den värsta sortens människor alltså.

Kollar på animie, läser manga, älskar Japan. Vill bli en Japan helt enkelt.

Usch!

Och alla japaner kollar på anime, läser manga osv.? Nej så är det givetvist inte.
En nörd här i Sverige är även en nörd i Japan.

Själv kollar jag själv på anime ibland, finns en del bra med bra handlingar. Precis som det finns bra filmer.

Edit: Finns inga direkt avtändande hobbys enligt mig. Det handlar om hur fanatisk personen är med sina intressen. Men men ska jag ta någon, så blir det hästjävlar. Det är tidskrävande och jag personligen hatar hästar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in