Har inte läst alla 43 sidor, men jag fann en sak mycket intressant. Många killar har hävdat att "tjejer har ju minnsan inga hobbies och de låter inte oss ha några heller" varpå många tjejer har svarat "jag har minnsan visst hobbies och gud så grabbig jag är"
Sanningen är ju att tyvärr finns det oftast inte tid för en tjej över 25 att ha hobbies. Det är barn, hem och jobb som ska skötas i första hand. I de flesta fall så sköter tjejen markservicen och det blir inte bättre av att mannens hobby ofta går i första hand.
Att en del här inne dessutom spyr galla över att tjejers/kvinnors hobbies inte är lika mycket värda gör ju inte saken bättre. "tjejer är bara intresserade av att prata relationer eller sminka sig alternativt shoppa kläder". Det säger ju egentligen bara att tjejer är mer sociala än killar som sitter och lirar WoW eller sorterar sina ölglas.. Dessutom så får tjejer tydligen bara hålla på med vissa typer av sporter, hästar var inte OK för att de luktar illa, hundar var inte okej för att de är översexuella och innebandy och hockey för att det var grabbigt eller liknande. Vad ska egentligen kvinnofolket har för hobbies då ?
För min egen del tycker jag att alla intressen är OK om de hålls på en sund nivå. Gillar han poker så Fine, men lira inte upp hela din lön och gör det inte när jag är med. Spelar fotboll ? Lira på men förvänta dig inte att jag ska stå och titta på varannan match. Samlar frimärken? Gör så, men de ska inte stå på bästa platsen i bokhyllan.. Osv..
Min gubbe gillar hockey, bowling, inredning och kläder medan jag gillar friluftsliv, jakt,hundar, historia och matlagning. En mycket bra kombo enligt mig själv