2007-08-22, 22:58
Medlem
Flammbars avatar
Lite insnöat på rollspel, men tex i "Lajv" (dvs. ut i skogen och rollspela) har jag hört att det knullas rätt friskt till höger och vänster
Citera
2007-08-22, 23:03
Medlem
Guldtupps avatar
Bingo är en rätt osexig hobby. Alla former av lotterier/spel med motivationen att vinna deg är rätt så jävla osexigt.
Citera
2007-08-22, 23:10
Medlem
Våldtäkt är en ganska avtändande hobby...
Citera
2007-08-22, 23:41
Medlem
Mystices avatar
Bodybuilding .. när han blir för stor så blir det inget jävla ligga. Huvva! Hellre för lite än för mycket när det kommer till den punkten...

Allmänt insnöad på någon typ av datorspel tex WoW, Silkroad tjaffset som exet spelade, Counter-Strike etc. leder också till inget ligga. Killar som spenderar halva sina liv framför datorn spelandes, pratandes i ventrilo med andra killar osv istället för att spendera halva sitt liv med mig, pratandes med mig och även ägna tid åt andra, mer fysiska aktiviteter med mig ... ja, de går helt enkelt bort hädanefter. Jag vet vad jag inte missar!
Citera
2007-08-22, 23:48
Medlem
Yanko Pitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ad Astra
Bilar, skrytprylar, mobilbögeri, bodybuilding.
Vad är det för fel att vara intresserad av bilar?
Citera
2007-08-23, 00:47
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanko Pitch
Vad är det för fel att vara intresserad av bilar?

Det tycker jag istället är lite sexigt
Citera
2007-08-23, 00:55
Medlem
Tjejer gillar inga intressen som tar bort fokus från dem, konkurrens är jobbigt, därför får många respektabla och fina hobbys loserstämpel helt oförtjänt.
Citera
2007-08-23, 01:04
Medlem
För fan det finns inga män som inte tycker om bilar, och om det nu finns det så är de inga män!
Citera
2007-08-23, 01:08
Medlem
><((((°>s avatar
tjejers hobbys:

dom absolut flesta tjejer saknar totalt hobbys dom bara är, gör inget särskilt, då måste man sitta o häcka med dom 24/7, det är ganska trist i längden. fika är ingen hobby, gå på stan är heller ingen hobby, inte shoppa heller, smink nae, mode i dont know.. vore ju kul om en del tjejer iaf har nåt intresse för nånting, förrutom "vardagsgrejer", ett genuint intresse bara, för vad som helst.
Citera
2007-08-23, 01:08
Medlem
boba fetts avatar
Rollspel torde väl kvala in. Håller på med det själv ibland, och det är väl inget jag talar högt om direkt. Inte för att jag skäms, utan ren pragmatik.. jag vill ju ligga.
Citera
2007-08-23, 01:10
Medlem
Psyko Dads avatar
Läste om ngr killar som hade sina hobbys lagda åt att samla navelludd & tånaglar (avklippta) i burkar. Det är äckligt som fan.
Av vanligare hobbys skulle jag nog inte gå igång på att han hade en bokmärkessamling,kapsyler eller fingerborgar.
Fast jag är jävligt petig.......
Citera
2007-08-23, 02:38
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Läste om ngr killar som hade sina hobbys lagda åt att samla navelludd & tånaglar (avklippta) i burkar. Det är äckligt som fan.
Av vanligare hobbys skulle jag nog inte gå igång på att han hade en bokmärkessamling,kapsyler eller fingerborgar.
Fast jag är jävligt petig.......

Hahaha, så extrem är inte jag, jag samlar bara på mina avbitna tånaglar som jag sparar i en tändstickask av märket solstickan. Har bara hållit på i några månader, känns lite lodigt att ha det i en tändsticks ask, måste uppgrader till något utsmyckat träskrin eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in