• 1
  • 2
2007-08-23, 13:36
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluffo
Jag tror inte det. Enhlsounderskning kan ju visa frhjda levervrden Ditt blt kan vara hgt. Ditt HB r ox hgt d kan det kanske bli dopingtest, Sen tittar dom nog mest efter opiater o annan narkotika osv vid hlsounderskningen. S jag e inte sker!!! Kolla in "se upp fr drarna" den svenska filmen, d fick dom ju inte ns kolla i brottsregistret

BLT?? HB??
Citera
2007-08-23, 18:42
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
BLT?? HB??
Blodtryck- blt normalt 120/70.
Hemoglobin=HB antal rda blodkroppar en nomal kille ligger runt 140-160
Lg sjlv p p 180
Citera
2007-08-23, 18:55
Medlem
firres avatar
En god vn e snut. Han preppar en del och puffar d och d. Hans griskollegor kr hrt p AAS de med...
Citera
2007-08-23, 22:42
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Blodtryck- blt normalt 120/70.
Hemoglobin=HB antal rda blodkroppar en nomal kille ligger runt 140-160
Lg sjlv p p 180

Ok annars r standardabbreviering fr blodtryck bt. Och jag antar att med du med frhjt hemoglobin menar frhjt antal rda blodkroppar (polycytemi).
Citera
2007-08-23, 22:51
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Ok annars r standardabbreviering fr blodtryck bt. Och jag antar att med du med frhjt hemoglobin menar frhjt antal rda blodkroppar (polycytemi).

Aldrig hrt talas om bt mer n p denna sida bitch tits.. P vilket sjukhus frkortar man bt?
stmmer
Citera
2007-08-23, 23:19
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Aldrig hrt talas om bt mer n p denna sida bitch tits.. P vilket sjukhus frkortar man bt?
stmmer

Akademiska sjukhuset i Uppsala. Jag tror nog att det bara r inne i plastikkirurgernas fikarum som ordet bitch tits och dess frkortning frekommer s bt r ju inte precis upptaget
Citera
2007-08-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolo Timme
Du har frmodligen rtt. Sjukt mycket dubbelmoral r det i alla fall. Ganska ruttet nr de inte kan flja lagarna som de har som jobb att skydda, typ.

Var det inte du som frgade om "vad tnker folk som dopar sig och utver idrott p elitniv" eller ngot i den stilen? Det kanske r dags fr dig att ppna up dina naiva sm gon och inse att doping finns inom i stort sett all sport, alla yrken (inklusive poliser) och alla samhllsgrupper...

Mvh

Vince
Citera
2007-08-24, 21:30
Medlem
Kolo Timmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vince81
Var det inte du som frgade om "vad tnker folk som dopar sig och utver idrott p elitniv" eller ngot i den stilen? Det kanske r dags fr dig att ppna up dina naiva sm gon och inse att doping finns inom i stort sett all sport, alla yrken (inklusive poliser) och alla samhllsgrupper...

Mvh
Vince

Ja. Du har rtt. Tycker att det r vldigt ruttet men faktum kvarstr att det r vldigt utbrett. Frmodligen mer utbrett n vad jag ens kan ana.
Citera
2007-08-24, 21:47
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vince81
Var det inte du som frgade om "vad tnker folk som dopar sig och utver idrott p elitniv" eller ngot i den stilen? Det kanske r dags fr dig att ppna up dina naiva sm gon och inse att doping finns inom i stort sett all sport, alla yrken (inklusive poliser) och alla samhllsgrupper.

vad anser du d som eventuelt blivande polis du har inget moraliskt problem att senare i karriren stta dit andra fr samma brott som du samtidigt begr sjlv ?
Citera
2007-08-25, 03:30
Medlem
skramlas avatar
Finns en snut som ALDRIG preppat nt, Ronnie Coleman... Moahahahaha!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in