Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-22, 15:21
Medlem
edfasts avatar
Tjenare!
När jag ska söka på DC++ så startar bara min router om? Jag får upp en del sökningar men jag måste reconnecta till hubben för jag åker ut. Sedan när jag reconnectar så känner den av att jag redan är i hubben så jag måste byta nick. Jag får bara upp några sökningar sedan startar den om.. Vad i helvete kan felet vara, för det är riktigt irriterande!

Jag har en Linksys BEFSR41.. Någon som vet vart felet kan vara?
Citera
2007-08-22, 16:49
Medlem
TuXIs avatar
Skickas från Övriga dator och IT-diskussioner till MS Windows.

//Mod
Citera
2007-08-22, 19:12
Medlem
junks avatar
skulle tro att den känner av någon typ av flood eller så, testa att uppgradera firmware eller öppna portar och kör active på dc++
Citera
2007-08-22, 19:16
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
skulle tro att den känner av någon typ av flood eller så, testa att uppgradera firmware eller öppna portar och kör active på dc++

Har gjort allt! Eller ska kika om de har släppts någon ny Frimware...

och de hade de inte...
Citera
2007-08-22, 21:56
Medlem
LKCs avatar
Förmodligen så orkar inte din router med alla anslutningar till noderna samtidigt utan hänger sig och startar om.

Jag hade liknande problem på min Linksys WRT54GL men blev bättre efter jag bytte till DD-WRTfirmware.
Citera
2007-08-24, 17:00
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKC
Förmodligen så orkar inte din router med alla anslutningar till noderna samtidigt utan hänger sig och startar om.

Jag hade liknande problem på min Linksys WRT54GL men blev bättre efter jag bytte till DD-WRTfirmware.

Helt enkelt att köpa en ny router?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in