2007-08-30, 15:56
Medlem
alligator_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Tvivlar starkt på att kändisar, som inte har dåligt rykte i övrigt, skulle få en sämre behandling än gemene man, snarare tvärtom. Däremot kan det ju tänkas att om ordningsmakten väl ingriper så kanske de visar en större "bestämdhet" bara för att kändisen inte skall få för sig att det är ett "practical joke".

Killen var ju inte heller känd så det motsäger ju snarare din tes. Knappast hade polisfruntimret gripit Silvester Stallone enkom för att han hade hoppat över träningen några veckor.
Sämre behandling efter själv ingripandet tvivlar jag på och har inte yttrat någon sådan åsikt.

Motsäger min tes? Den styrker mitt ursprungsinlägg där jag skrev nitiska snutar.

Till sist, känns som en tämligen onödig diskussion. Bill medtogs till stationen för blodprov av några poliser. Jag anser att det var töntigt andra inte. End of story.
Citera
2007-08-31, 04:32
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alligator_
Sämre behandling efter själv ingripandet tvivlar jag på och har inte yttrat någon sådan åsikt.

Motsäger min tes? Den styrker mitt ursprungsinlägg där jag skrev nitiska snutar.

Till sist, känns som en tämligen onödig diskussion. Bill medtogs till stationen för blodprov av några poliser. Jag anser att det var töntigt andra inte. End of story.

Din tes att de har en lista de prickar av när de haffar kändisar vilket skulle implicera att poliser gillar att sätta åt dessa specifikt.
Citera
2007-09-04, 14:32
Medlem
alligator_s avatar
http://www.expressen.se/noje/1.824871/jag-korde-folk-som-en-busschauffor

Citat:
Nu kommenterar skådespelaren Bill Murray för första gången rattfyllan i en golfbil.
- Jag körde folk som en busschaufför, säger stjärnskådespelaren.
Tidigare artiklar
31 augusti 2007 Blodprovet: Bill Murray var full 26 augusti 2007 Murrays galna golfvecka i Sverige 26 augusti 2007 Lill-Babs fest med Bill Murray 23 augusti 2007 Här kör Bill golfbil mitt i Stockholm 23 augusti 2007 Från Café Opera till polisstationen

Expressens avslöjande att stjärnskådespelaren Bill Murray, 56, åkt fast för fyllekörning i en golfbil i centrala Stockholm orsakade rubriker världen över.
Bill Murray stoppades när han var på väg från Café Opera vid Kungsträdgården till sitt hotell ett stenkast från Stureplan.
Nu talar skådespelaren för första gången ut om den dråpliga fyllskörningen.
Murray berättar:
- På kvällen var det en fest dit folk hade kört i golfbil. När festen var slut var det ingen som ville köra hem, så jag erbjöd mig. Det slutade med att jag körde runt folk som en busschaufför. Jag släppte av i alla fall sex personer. Det sista paret ville bli släppta vid en 7-11-affär.

"Jag är golfspelare"

- Då kom det några poliser och undrade om jag var berusad. Men jag svarade: ”Jag är golfspelare”, berättar Bill Murray för VG:s nätupplaga i samband med en presskonferens för hans nya film.
Bill Murray vägrade blåsa och han fördes då till stationen för ett blodprov. Det visade att han hade 0,36 promille i blodet.

Så var det med den historien.
Citera
2007-11-04, 00:06
Medlem
Johnny Blades avatar
Bill Murray var med i senaste avsnittet av Late Show with David Letterman och nästan hela samtalet Bill och David emellan handlade om golfbilsincidenten. Det kom väl inte fram nåt nytt direkt, men jag fick uppfattningen att det nog hade tagit två timmar eller så innan han blev förd till polisstationen och ett blodprov togs. Så han var väl lite mer onykter när han greps. Men han sa att 0,3 promille är hälften av den tillåtna gränsen i USA, och där ska man väl typ köra vingligt eller köra in i något först för att det ska bli aktuellt att blåsa eller behöva lämna blodprov, så han tyckte helt enkelt att det hela var väldigt löjligt.
Citera
2008-05-30, 00:05
Medlem
Bronkzs avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2572298.ab

say it aint so!

Att hjältarnas hjälte utanför kameran måste spöa damen

Trodde att han var en mysgubbe på fyllan som inte gör en fluga förnär.

Jag är iaf deppig om det visar sig att det hon Säger är sant. Dock kan ju majjan o alkoholen skapa monster

och apropå ovan

http://www.youtube.com/watch?v=O5eBeKnZJP0

humor!
Senast redigerad av Bronkz 2008-05-30 kl. 00:12.
Citera
2008-05-30, 19:01
Medlem
Bill o Lill-Babs?

Det dök upp en bild från kvällen han arresterades för fyllekörning i golfbil. Visst sitter han i knät på Lill-Babs?
http://tinyurl.com/4ykcm9

Ngn som har mer info från den kvällen?

Håller för övrigt med om att det är för jäkligt om han slagit sin fru.
Citera
2008-05-30, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiJiaDe
Det dök upp en bild från kvällen han arresterades för fyllekörning i golfbil. Visst sitter han i knät på Lill-Babs?
http://tinyurl.com/4ykcm9

Ngn som har mer info från den kvällen?

Håller för övrigt med om att det är för jäkligt om han slagit sin fru.
WOW! Det skulle inte vara helt tråkigt skvaller, eller hur?

"Bill Murray & Swedish multi-marriage artist LillBabs together" hahaha!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in