2007-08-23, 19:26
Medlem
jah_man2s avatar
Jag säger samma sak nu som jag gjorde när Lewinsky-affären var på tapeten.

Nämligen:Go Bill!
Citera
2007-08-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoTiX
Tycker jag också. När man uppfattas som kändis utav en viss procent utav landets befolkning ska de ställas över lagen på vissa områden som t.ex. rattfylleri, människorov och mord.
Skönt att du håller med mig, visste att jag kunde lita på FB.
Nu måste vi bara rentvå hans namn LoTIX...
Citera
2007-08-23, 21:14
Medlem
Besviken på Bill... Ska han göra sånt här, så ska det handla om bowling. Inte golf...

"Ladies and girls, put your best... (Uhm...) ...smile on, Ernie mcCracken is in town!"
Citera
2007-08-23, 23:23
Medlem
soundchecks avatar
Tycker också att Bill Murray är smått fantastiskt.

Men verkar han inte lite ledsen nu för tiden? Har han fru?
Citera
2007-08-23, 23:24
Medlem
Quid pro quos avatar
Tragiskt och han ångrar sig säkert bittert! Den här typen av uppmärksamhet är aldrig positiv för en kändis och brukar ha en tendens att slå tillbaka mot den inblandade.

Tur för Murray att det var Stockholm och inte USA för annars riskerade han att bli ett skämtinslag i varje talk show med självaktning under de närmaste veckorna. Iofs kanske han skulle ha klarat sig på sin popularitet men man kan aldrig vara säker.
Hoppas nu att han inte var så berusad att han riskerar fängelse men det verkar ju inte så.
Citera
2007-08-26, 16:03
Medlem
alligator_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Tragiskt och han ångrar sig säkert bittert! Den här typen av uppmärksamhet är aldrig positiv för en kändis och brukar ha en tendens att slå tillbaka mot den inblandade.

Han har ju inte gjort nåt fel, bara ett par nitiska jävla snutar som till varje pris skulle haffa honom.
Citera
2007-08-26, 19:06
Medlem
moneysisters avatar
Jag tror det gynnar honom !!!

Jag menar tuffar runt i golfbil, det är ju han liksom.

Läste någon stans att han på allvar trodde att det var ett
practical jokes därför ville han inte blåsa, och fick istället
följa med poliserna.

Tror knappast det blir några följder, och vad ska han ångra.....
många skrattar nog gott åt detta inkl han själv.

Det jag däremot funderar över vad gjorde han tillsamans med lill - babs,
för de har väl aldrig haft ihop det eller ????

Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo

Tur för Murray att det var Stockholm och inte USA för annars riskerade han att bli ett skämtinslag i varje talk show med självaktning under de närmaste veckorna. Iofs kanske han skulle ha klarat sig på sin popularitet men man kan aldrig vara säker.
Hoppas nu att han inte var så berusad att han riskerar fängelse men det verkar ju inte så.
Citera
2007-08-26, 20:52
Medlem
alligator_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneysister
Jag menar tuffar runt i golfbil, det är ju han liksom.

Läste någon stans att han på allvar trodde att det var ett
practical jokes därför ville han inte blåsa, och fick istället
följa med poliserna.

http://www.expressen.se/nyheter/1.809234/har-kor-bill-golfbil-mitt-i-stockholm

Citat:
Jesper Parnevik säger att Murray trodde att poliserna skämtade med honom:
– Bill förstod ingenting, han trodde de drog ett practical joke.
Eftersom filmstjärnan vägrade att blåsa i polisens alkomätare blev han medtagen till Norrmalms polisstation för att lämna ett blodprov.
Citera
2007-08-26, 21:18
Medlem
moneysisters avatar
tack !!

Där var länken oxå !!

QUOTE=alligator_]http://www.expressen.se/nyheter/1.809234/har-kor-bill-golfbil-mitt-i-stockholm[/quote]
Citera
2007-08-26, 21:47
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Alla som reflexmässigt alltid ska fördöma DUI lyser ännu med sin frånvaro här. Ganska skönt tycker jag.

Förlåt att jag är sen, jag missade tråden. Bill Murray är ett jävla praktarsel som tror att han är gud. Det är alltid fel att köra full. Att man försöker göra sig lustig på kuppen är ingen vidare ursäkt.

Vad finns det förresten för anledning att inte reflexmässigt fördöma DUI? Några egna erfarenheter? Några poliser som varigt "övedrivet nitiska"?
Citera
2007-08-26, 22:05
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Bill Murray är ett jävla praktarsel som tror att han är gud.
men det är ju inte långt ifrån sanningen heller

Så jävla kul!
Citera
2007-08-27, 02:29
Medlem
hroobarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Förlåt att jag är sen, jag missade tråden. Bill Murray är ett jävla praktarsel som tror att han är gud. Det är alltid fel att köra full. Att man försöker göra sig lustig på kuppen är ingen vidare ursäkt.

Vad finns det förresten för anledning att inte reflexmässigt fördöma DUI? Några egna erfarenheter? Några poliser som varigt "övedrivet nitiska"?

Körde han runt i en långtradare eller en golfbil? Du verkar ha glömt. Hade du varit lika fördömande om han hade haft en sparkcykel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in