2007-09-04, 18:27
Medlem
E.Hitlers avatar
Jaha.. nu börjar "Världarnas Krig" filmen få en lösning till varför rymdskeppen var nergrävda i marken för.. :P
Citera
2007-09-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Hitler
Jaha.. nu börjar "Världarnas Krig" filmen få en lösning till varför rymdskeppen var nergrävda i marken för.. :P

http://www.united-shops.com/stuffpic...55_259x400.jpg
Citera
2007-09-05, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Jag ställer upp som besättningsman. Jag kan inte så mycket, men jag är en jävel på att dricka rom och muttra obegripligheter. Och naturligtvis behövs en sådan man på en dylik resa!

Finns det plats för en till, du behöver väl självfallet en broder att dela spriten med?
Citera
2007-09-05, 05:22
Medlem
Domedagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turelio
Finns det plats för en till, du behöver väl självfallet en broder att dela spriten med?

jahapp da e vi 3 gubbar som super i kapp.

men jag vill ha kaptens mossan pa mig....

ni kan bli matroser
Citera
2007-09-05, 17:54
Medlem
Groutsides avatar
Är det kört? Jag tänkte på en sak.

Det finns tydligen vissa fåglar - Silvertärna (Sterna paradisaea) som bor vid nordpolen (typ), under den tid som de uppfattar som sommar (-20...idioter!).
Well, när hösten kommer migrerar de till sydpolen; om jag har uppfattat det hela korrekt rätt.

Nja, om det nu skulle finnas ett underjordisk system av grottor med flera ingångar då borde de väl ha hittad den och tagit en genväg någon gång?
Lyckades inte dem, många som de är, då har väl vi ingen chans. No way.

Fast det är lite som att säga att vi är dummare en dessa fula varelser som tycker -20 är sommar, och så illa kan det inte vara

Så är det kört? Jag hänger inte med på resan till ditt inre, ifall det skulle vara plan B - oavsett vad Aftonhoran skriver!
Citera
2007-09-05, 21:33
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groutside
Är det kört? Jag tänkte på en sak.

Det finns tydligen vissa fåglar - Silvertärna (Sterna paradisaea) som bor vid nordpolen (typ), under den tid som de uppfattar som sommar (-20...idioter!).
Well, när hösten kommer migrerar de till sydpolen; om jag har uppfattat det hela korrekt rätt.

Nja, om det nu skulle finnas ett underjordisk system av grottor med flera ingångar då borde de väl ha hittad den och tagit en genväg någon gång?
Lyckades inte dem, många som de är, då har väl vi ingen chans. No way.

Fast det är lite som att säga att vi är dummare en dessa fula varelser som tycker -20 är sommar, och så illa kan det inte vara

Så är det kört? Jag hänger inte med på resan till ditt inre, ifall det skulle vara plan B - oavsett vad Aftonhoran skriver!
In i min röv eller? Men iaf, du verkar ha uppfattat det korrekt rätt. Fan, det är drygt att inte veta om det funkar alltså. Men dessa fåglarna kanske tar genvägen, bara det att andra är lite dummare och tar senvägen? Man vet ju inte.
Citera
2007-09-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
In i min röv eller? Men iaf, du verkar ha uppfattat det korrekt rätt. Fan, det är drygt att inte veta om det funkar alltså. Men dessa fåglarna kanske tar genvägen, bara det att andra är lite dummare och tar senvägen? Man vet ju inte.

skulle inte du in i min?
Citera
2007-09-09, 03:20
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimst
skulle inte du in i min?
Vi ska först in i min, sen in i din.
Kan dock bli problematiskt, men det bör gå att lösa på nåt sätt.
Citera
2007-09-09, 18:52
Medlem
Groutsides avatar
Om vi väntar tills glaciärerna vid polerna hunnit smälta, är det inte lättare att ta sig in då? Man slipper gräva så långt då. Global warming ftw!
Citera
2007-09-09, 20:33
Medlem
Westridges avatar
Fast du får ju simma en bra bit längre när vattnet stiger
Citera
2007-09-09, 21:25
Medlem
Raketsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
ähh då tynger man ner skiten med lite uran eller liknande. Kan fungera som värmekälla och drivmedel också om man har lite tur.
Citera
2007-09-10, 10:51
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Jo men tänk på att is"berg" som flyter runt på vattnet bildar en rejäl grop i vattnet som fylls när det smälter. Så det lär inte bli någon extrem skillnad, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in