Fortfarande en brutalt bra tråd!
Kul att det är många som gör bra strippar och ja, jag pekar bl a på DIG, Katarsis och dig, Parker!
Överlag hög klass, med Doktorn och Dis Pater som ledarna, men det svänger fort i den här sporten, så häng kvar!
Oj man tackar man tackar. Dags att lägga i överväxeln då
Vilken fantastisk tråd. Skönt att det finns roligare saker att göra på dagarna än att jobba. Alla ni som gör serierna är otroligt roliga men att en realist kom in och klagade gjorde faktiskt tråden ännu roligare, han förstår inte hur rolig han är och det är nästan oftast det roligaste.
Invandringskritiker... Det enda jag bad om var en förklaring till varför just den strippen var rolig - men det var ingen som kunde förklara en så enkel sak. Haha?
Invandringskritiker... Det enda jag bad om var en förklaring till varför just den strippen var rolig - men det var ingen som kunde förklara en så enkel sak. Haha?
"If everyone in the room is laughing and you can't figure out what's that funny, it's a big chance that it's you."
Invandringskritiker... Det enda jag bad om var en förklaring till varför just den strippen var rolig - men det var ingen som kunde förklara en så enkel sak. Haha?