2007-08-27, 11:11
  #229
Medlem
Katarsiss avatar
Några fler
Citera
2007-08-27, 11:12
  #230
Medlem
Katarsiss avatar
Och två till
Citera
2007-08-27, 12:31
  #231
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Några fler

Muskotsnubben var inte särskilt lik Gerra.
Citera
2007-08-27, 13:15
  #232
Medlem
caran672s avatar
Kukmätningen mellan Arne å Axon på träning å kosttillskott!

http://tinypic.com/fullsize.php?pic=5x6qeqx
Citera
2007-08-27, 13:42
  #233
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Här kommer en riktigt torr och tråkig en

http://i14.tinypic.com/4tqf7de.jpg


Lysande tråd, by the way!

http://i11.tinypic.com/6fqtgrr.jpg

Lysande, DeLarge!
Citera
2007-08-27, 14:15
  #234
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Fyller på här ...

http://i16.tinypic.com/66lm9f7.jpg
Citera
2007-08-27, 16:32
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dis pater
http://i18.tinypic.com/4qz969y.jpg

Fruktansvärt välgjord, bästa hittils i tråden
Citera
2007-08-27, 17:06
  #236
Medlem
Snövits avatar
Vilken fantastisk tråd. Skönt att det finns roligare saker att göra på dagarna än att jobba. Alla ni som gör serierna är otroligt roliga men att en realist kom in och klagade gjorde faktiskt tråden ännu roligare, han förstår inte hur rolig han är och det är nästan oftast det roligaste.

Detta är fr.o.m. nu min favorittråd
Citera
2007-08-27, 18:17
  #237
Medlem
Doctor Whos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Jag bifogar härmed två oredigerade strippar som jag tror kan ha potential att bli roliga. Jag får tyvärr bara hjärnsläpp när jag försöker, men någon av er kan säkert göra något fyndigt av dem.

http://i19.tinypic.com/663k660.jpg

http://i15.tinypic.com/4qxprp1.jpg

Det var lite knepigt faktiskt och om kvaliteten på dessa två är sämre än vanligt så skyller jag på att jag själv inte valde bilderna


http://i17.tinypic.com/68kpda0.jpg

Jag har tidigare sagt att jag inte ska göra några fler "tvåan"-strips, men eftersom jag inte själv valde bilden så gör jag ett undantag:
http://i14.tinypic.com/6h8axox.jpg

Argh, inspirationsbrist!
Citera
2007-08-27, 18:20
  #238
Medlem
Doctor Whos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Några fler

Haha! Anatomi var min favorit av de där Bravissimo!
Citera
2007-08-27, 18:35
  #239
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Who
Det var lite knepigt faktiskt och om kvaliteten på dessa två är sämre än vanligt så skyller jag på att jag själv inte valde bilderna


http://i17.tinypic.com/68kpda0.jpg

Jag har tidigare sagt att jag inte ska göra några fler "tvåan"-strips, men eftersom jag inte själv valde bilden så gör jag ett undantag:
http://i14.tinypic.com/6h8axox.jpg

Argh, inspirationsbrist!

Mycket skickligt Doctor Who!
Citera
2007-08-27, 18:46
  #240
Moderator
MondoBizarros avatar
Fortfarande en brutalt bra tråd!
Kul att det är många som gör bra strippar och ja, jag pekar bl a på DIG, Katarsis och dig, Parker!
Överlag hög klass, med Doktorn och Dis Pater som ledarna, men det svänger fort i den här sporten, så häng kvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in