Vilken fantastisk tråd. Skönt att det finns roligare saker att göra på dagarna än att jobba. Alla ni som gör serierna är otroligt roliga men att en realist kom in och klagade gjorde faktiskt tråden ännu roligare, han förstår inte hur rolig han är och det är nästan oftast det roligaste.
Jag bifogar härmed två oredigerade strippar som jag tror kan ha potential att bli roliga. Jag får tyvärr bara hjärnsläpp när jag försöker, men någon av er kan säkert göra något fyndigt av dem.
Jag har tidigare sagt att jag inte ska göra några fler "tvåan"-strips, men eftersom jag inte själv valde bilden så gör jag ett undantag: http://i14.tinypic.com/6h8axox.jpg
Jag har tidigare sagt att jag inte ska göra några fler "tvåan"-strips, men eftersom jag inte själv valde bilden så gör jag ett undantag: http://i14.tinypic.com/6h8axox.jpg
Fortfarande en brutalt bra tråd!
Kul att det är många som gör bra strippar och ja, jag pekar bl a på DIG, Katarsis och dig, Parker!
Överlag hög klass, med Doktorn och Dis Pater som ledarna, men det svänger fort i den här sporten, så häng kvar!