Kul och fantastifullt! Fast man börjar ruttna lite på temat i många av serierna - som om man som Flashbackare automatiskt köper bajset om PK-eliten, taru-den-i-tvåan, muslimer som kommer och dödar oss närsomhelst och alla andra klyschor som inte direkt gör att man skryter om att man har konto
Jo, det är väl å andra sidan myten om FB som tillhålla för "heteronormativa realister" i nätbrynja som är lättast att skämta om. Minsta kända nämnare typ.