Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-19, 18:51
Medlem
Ja för jag vet inte längre. så som jag sköter min kost kan jag lika gärna lägga ner träning helt och hållet. ligger hela tiden under mitt behov och skulle behöva minst 4 riktiga mål mat om dagen för att kunna växa på gymmet.

bara lägga ner, tappa 15kg och vänta tills ens mentala hälsa är bättre och man har en flickvän att laga mat för?
Citera
2007-08-19, 18:53
Bannlyst
Ja, du betalar mig så kan jag fixa matlådor åt dig. Det är inte första gången jag hjälper folk med matlådor, har även hjälpt Levrone med maten.
Citera
2007-08-19, 18:57
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overwhelming
Ja för jag vet inte längre. så som jag sköter min kost kan jag lika gärna lägga ner träning helt och hållet. ligger hela tiden under mitt behov och skulle behöva minst 4 riktiga mål mat om dagen för att kunna växa på gymmet.

bara lägga ner, tappa 15kg och vänta tills ens mentala hälsa är bättre och man har en flickvän att laga mat för?

Äh du tycker väl att det är kul att gymma också? Jag gick inte upp ett kilo under hela 2006 pga. samma "problem", men det var ändå kul även om allt stod stilla, storleks- och styrkemässigt. Lösningen: skaffa ett välbetalt jobb, lev på gainers, mrp och proteinpulver
Citera
2007-08-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansGruber
Ja, du betalar mig så kan jag fixa matlådor åt dig. Det är inte första gången jag hjälper folk med matlådor, har även hjälpt Levrone med maten.
vad kostar det då?

Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Äh du tycker väl att det är kul att gymma också? Jag gick inte upp ett kilo under hela 2006 pga. samma "problem", men det var ändå kul även om allt stod stilla, storleks- och styrkemässigt. Lösningen: skaffa ett välbetalt jobb, lev på gainers, mrp och proteinpulver
mer skönt än roligt, men inte så skönt när man får avbryta för energin är slut och så kommer man hem till ett tomt kylskåp.. gainer dricker jag varje dag men blir hungrig igen 15min efter.
Citera
2007-08-19, 19:10
Bannlyst
Citat:
vad kostar det då?

Tid och pengar.
Citera
2007-08-19, 19:47
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
vad kostar det då?

mer skönt än roligt, men inte så skönt när man får avbryta för energin är slut och så kommer man hem till ett tomt kylskåp.. gainer dricker jag varje dag men blir hungrig igen 15min efter.

Prova dig fram till mat du gillar och som är bekvämt att få i sig. Cashewnötter funkade skitbra för mig, 1200kcal/2hg, kanske nåt för dig?
Citera
2007-08-19, 20:10
Medlem
Belenuss avatar
Jag gick inte upp ett kilo under hela 2006 pga. samma "problem", men det var ändå kul även om allt stod stilla, storleks- och styrkemässigt.

Seriöst, alltså?
Citera
2007-08-19, 20:19
Medlem
Jag pallar knappt heller på sista tiden, skulle behöva en flickvän som gjorde det iaf hälften av alla dagar
Citera
2007-08-19, 20:32
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belenus
Jag gick inte upp ett kilo under hela 2006 pga. samma "problem", men det var ändå kul även om allt stod stilla, storleks- och styrkemässigt.

Seriöst, alltså?

Jupp. Hade ju hellre gått upp en massa under det året, nu har jag bara gått upp 25kg på dessa två år nästan, men hey, älskar att träna så.
Citera
2007-08-19, 20:40
Medlem
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=89497
Citera
2007-08-19, 21:16
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gzez
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=89497

Otur för killen att världen inte är svart eller vit då. Svårt att ta en text på allvar när 1) ALLA svaren är negativa och 2) författaren inte kan skilja på de och dem.
Citera
2007-08-19, 21:20
Medlem
Laga asmycket mat sällan, som du sedan plastar in i kylen och värmer på då? Eller försvinner energivärde osv då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in