Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-17, 09:24
Medlem
AnonymousUser2Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
I second that. Även jag gick där en gång i tiden. Hardcore.

Kanske ngn som vet mo det fortfarande är öppet?
Har inte sett ngn aktivitet där på senaste, stog heller inget på deras hemsida
Citera
2008-11-17, 15:09
Medlem
thesquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem_
Jag trivs kanon på Kristiansborgsbadet, Nautilus. Det är rätt mycket folk ibland och jag är där fyra dagar i veckan kl 16-18. Men det funkar! Stor fördel för din del skulle jag tro är att det är nära MDH, enkelt att ta sig en 5 min prommenad och man är i centrum.

Lite info om öppetider och priser:
http://www.nautilusgym.com/dbx_view/printed/vara_priser.asp?wgym=44

Det som finns i form av fria vikter är hantlar upp till cirka 37kg om jag minns rätt. Rätt stora hopp dock... En vanlig bänkpress, en snebänk, smith, powerrack, tre vanliga bänkar. Rodd-drag, latsdrag, en cablecross (+ en halv så att säga). Mest där jag håller till men utöver detta finns en del maskiner om man av någon anledning är sugen. Inte så många som verkligen tränar hårt med det är ett gäng som man ofta ser där och som kör på bra. Några få biffar finns det!

Värt ett besök enligt mig!

Mvh
Johan
Trivs oxå riktigt bra där. En av nackdelen är dock att luftkonditioneringen är välkdigt dålig där. Är väldigt ofta dålig luft och varmt där, speciellt när det är mycket folk. Har pratat med både chaf och personal men det verkar inte som dom tänker fixa till den.
Hantlar finns upp det till 45 kg nu.
Citera
2008-11-17, 17:06
Medlem
Nutrition Outlet på Hälla är ruskigt nice och öppet 24/7. Rätt mycket seriöst folk som tränar där, en hel del bitiga killar, och ett fåtal tjejer.

De håller på och bygger om för andra vändan nu förresten, ska bli ännu bättre efter det är det tänkt
Citera
2008-11-17, 17:34
Medlem
Jag kör också på nautilus på kristiansborgbadet som några andra här. Trivs bra där, speciellt tack vare bastun som är riktigt schysst Det som kan vara lite drygt är att ibland efter arbetstid är det sjukt med folk där. Men i övrigt ett bra gym, finns ju tillgång till bad också om du skulle vilja det.
Senast redigerad av o0o 2008-11-17 kl. 17:42.
Citera
2008-11-17, 17:36
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser2K
Kanske ngn som vet mo det fortfarande är öppet?
Har inte sett ngn aktivitet där på senaste, stog heller inget på deras hemsida

Öppet är det fortfarande ,men det kan väl rivas när som helst egentligen. Men gå dit på måndagar mellan 6-8 så är han som skötter gymmet där.

Edit* för att säga något om gymmen så är Outlet Gym antagligen det bästa med tänke på priset och att dom har öppet dygnet runt. Dock börjar hantlarna bli lite slitna men det verkar som att det kommer fixas när dom renoverar.
Senast redigerad av soscagon 2008-11-17 kl. 17:40.
Citera
2008-11-17, 17:39
Medlem
AnonymousUser2Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
Öppet är det fortfarande ,men det kan väl rivas när som helst egentligen. Men gå dit på måndagar mellan 6-8 så är han som skötter gymmet där.

Ja det nådde fram till mig ikväll "/
Har ju inget körkort så hade varit kanon om dom bygger ett nytt där sen.
Citera
2008-11-21, 14:07
Medlem
AnonymousUser2Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedef
Nutrition Outlet på Hälla är ruskigt nice och öppet 24/7. Rätt mycket seriöst folk som tränar där, en hel del bitiga killar, och ett fåtal tjejer.

De håller på och bygger om för andra vändan nu förresten, ska bli ännu bättre efter det är det tänkt

Har dom bytt namn? Åkte förbi tidigare i veckan då såg jag en röd skylt men kunde inte urskilja några bokstäver. Skulle vilja hitta deras hemsida om dom här någon.
Citera
2008-11-21, 14:40
Medlem
Citat:
Har dom bytt namn? Åkte förbi tidigare i veckan då såg jag en röd skylt men kunde inte urskilja några bokstäver. Skulle vilja hitta deras hemsida om dom här någon.

Vettefasiken om de har hemsida, inte hittat någon iaf.

De har bytt både namn, inredning och lite cyklar/crosstrainers, samt bytt alla dynor på maskinerna. Stället har verkligen fått en REJÄL uppfräschning och det är riktigt härligt att träna där. Trivs verkligen kanoners.

Häromveckan har de börjat bygga om för andra vändan och det ska bli ännu bättre efter det. Fler maskiner och tror även de skulle satsa på nya fria vikter (inte säker dock).

Finns utan tvekan inget bättre ställe i Västerås att styrketräna på, lite mer fräscha tjejer kanske skulle vara något dock om man nu vill ha nått att kika på mellan seten. Det spelar dock ingen roll för mig.

Ingen här som tränar regelbundet där också?
Citera
2008-11-21, 16:08
Medlem
Computerzs avatar
Jag kör också på Kristianborgsbadet. Det e bra där tycker jag. Dom har det mesta i maskin- och friviktsväg som man kan önska. Kan bli lite grötigt runt bänkpressen och cablecrossen men vafan det e bara o vänta på sin tur.

Kan vara lite väl mycket folk mellan 16-19 men så är det väl överallt. Träffar ofta folk från skolan som jag känner när jag e där och det e alltid trevligt.

Jag har sett en biff där. Såg ut som han hade tegelstenar utstickandes från lårens utsida haha. Men annars e det mest folk som tränar lite smått för hälsans skull.

Annars tror jag Friskis bygger nytt vid rocklunda hallen just nu...Du kan kolla upp det oxå.
Citera
2008-11-24, 19:08
Medlem
AnonymousUser2Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedef
Vettefasiken om de har hemsida, inte hittat någon iaf.

De har bytt både namn, inredning och lite cyklar/crosstrainers, samt bytt alla dynor på maskinerna. Stället har verkligen fått en REJÄL uppfräschning och det är riktigt härligt att träna där. Trivs verkligen kanoners.

Häromveckan har de börjat bygga om för andra vändan och det ska bli ännu bättre efter det. Fler maskiner och tror även de skulle satsa på nya fria vikter (inte säker dock).

Finns utan tvekan inget bättre ställe i Västerås att styrketräna på, lite mer fräscha tjejer kanske skulle vara något dock om man nu vill ha nått att kika på mellan seten. Det spelar dock ingen roll för mig.

Ingen här som tränar regelbundet där också?

Låter trevligt. Tänkte väl till o börja när snön lättat lite så man kan ta hojen.
Citera
2008-11-24, 20:07
Medlem
Citat:
Låter trevligt. Tänkte väl till o börja när snön lättat lite så man kan ta hojen.

Härligt härligt, bara hojta till om man ska passa nångång
Citera
2008-11-25, 01:13
Medlem
Hälla är väl bäst i västerås om man ser till pris och allt.

ni kan även se killen jag tipsade om i en tråd här på hälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in