• 3
  • 4
2015-07-06, 20:23
Medlem
rednandslimys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tralakazam

Björnövägen är det rätt mycket pensionärer på i synnerhet under morgonen men de kör mest grupp pass. City gymmet är mer yngre folk i synnerhet yngre tjejer. City gymmet är också generellt fräschare men har mindre utrustning för att lyfta tungt och mer konditions/rumpa/lår maskiner. Björnövägen har enbart 2 löpband och de ligger rätt dåligt till om man nu är intresserad av sånt.

För den som väljer friskis och svettis kan du dock förbereda dig på dåliga remixes av pop låtar och plastig dance musik, ergo om det blir för oumbärligt ta med eget headset.

2 löpband? Nere i gymmet ja. Aldrig kollat in övervåningen på gymmet? 10 löpband och crosstrainer, cyklar osv..
Håller med om musiken,fy fan vad usel.
Citera
2015-07-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednandslimy
2 löpband? Nere i gymmet ja. Aldrig kollat in övervåningen på gymmet? 10 löpband och crosstrainer, cyklar osv..
Håller med om musiken,fy fan vad usel.

Tack för rättelsen, kändes ju rätt mysko att de enbart hade 2 löpband. Jag kör iofs aldrig på löpbanden själv.
Citera
2017-01-13, 17:58
Medlem
Bumpar denna tråd!

Är på gång och ska flytta till Västerås och tänkte fixa ett gymkort. Har hunnit kört en del på Friskis men det är så sjukt mkt folk där, oavsett vilka tider man kör.

Så jag letar efter ett sjysst gym med så få Aktiva medlemmar som möjligt😭Vilket är att rekommendera?
Citera
2017-01-14, 13:33
Medlem
rednandslimys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louifer
Bumpar denna tråd!

Är på gång och ska flytta till Västerås och tänkte fixa ett gymkort. Har hunnit kört en del på Friskis men det är så sjukt mkt folk där, oavsett vilka tider man kör.

Så jag letar efter ett sjysst gym med så få Aktiva medlemmar som möjligt😭Vilket är att rekommendera?

Iron sport på hälla. Öppet 24/7 också.
Citera
2017-01-17, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louifer
Bumpar denna tråd!

Väldigt mycket beroende på var i stan du bor/jobbar men Puls & Träning på öster mälarstrand är det sällan mycket folk på. Litet som fan och med alldeles för lite utrustning men så länga dina favoritövningar inte är magmaskin och kvartsböj i smith så behöver man nästan aldrig vänta på utrustning. Finns bara en enda riktig skivstång dock så det suger ju ganska hårt om någon annan skivstångsfanatiker skulle hunnit dit före, något som dock aldrig hänt mig på ett halvår.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in