Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Allts ni som brukar A2 mste p allvar vara riktigt dumma i huvudet som ens tnker p att utstta er fr ngot s otroligt farligt som A2, vet ni inte varfr den drogs in som kattavmaskningsmedel? jo eftersom den orsakade allvarliga leverskador p katterna, och d eftersom ni ven dricker nr ni gr p den s tror ni att eran kropp och lever mr bra av detta?ni kan ju definitivt frvnta er ett liv i helvetet eran lever kommer att ruttna och gifter kommer g ut i eran kropp och ta livet av er, Var p den skra sidan och prova inte ens sdana saker, det r bara idiotisk att ta en sdan risk!
Jag mste nog hlla med heyy, ven om jag inte vill sabba din trd, Private!
Men vore vl schysst att kunna diskutera olika aspekter av A2? Sg till s postar jag inte mer om detta, private!
Har inte provat sjlv, hrde bara talas om det i tidningen hrom dagen.
Tl inte tjack sjlv, har fr fet noja, sist p bara 0.7 g, och nojan satte in efter runt 9 timmar frn frsta linan, men tyckte att det lt schysst med en kombo av tjack och E, frhoppningsvis utan nojan d och att vara vaken i dagar.. Har visserligen inte provat E sjlv, men r ppen fr det..
Men lste ocks detta om att det blivit frbjudet som avmaskningsmedel pga sin hlsofarlighet, srskilt leverskador lter ju inte s kul.
Visst r det vl inte s bra fr levern att supa, men det tar ju mnga r av ganska hrt supande fr att paja den, i regel i alla fall.., och super bara p helgerna..
Drfr avskrcker inte alkohol pga den saken, men hur farlig fr levern r A2? D det r ett avmaskningsmedel som tas under begrnsad tid med lnga mellanrum, kan jag tnka mig att leverskadorna mste varit rtt stora fr att de skulle frbjuda medlet..
Ngon som vet exakt hur farligt A2 r? Orkar inte googla om det nu, men jag hller med heyy, om man tar ngot s br man ju kolla hlsoeffekterna hyfsat, inga droger r ju bra p lng sikt, men man vill ju inte riskera att f bestende skador, eller d, p kort sikt!
Sedan finns det vl de som inte bryr sig av en eller annan anledning frsts, skulle inte kalla ngon fr idiot fr det, alla har vl sina skl..