2014-04-12, 20:51
Medlem
m--v--hs avatar
Har nyligen bytt från Windows efter en väldigt massa år, till Linux Ubuntu. Kan med all säkerhet säga att jag aldrig kommer att byta tillbaka till Windows
Citera
2014-04-13, 18:29
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m--v--h
Har nyligen bytt från Windows efter en väldigt massa år, till Linux Ubuntu. Kan med all säkerhet säga att jag aldrig kommer att byta tillbaka till Windows
Trevligt. Själv har jag testat Ubuntu flera gånger, men går alltid tillbaka till Windows pga spel.
Citera
2014-04-19, 10:39
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m--v--h

Du är välkommen tillbaka till den goda sidan om max ett par veckor när du tröttnat på att alla program i Linux är sämre versioner av sina Windows motsvarigheter och att spel funkar som skit i Linux. För så är det med nästan alla nyfrälsta Linuxanvändare, de vill så gärna visa att de är speciella och sedan tröttnar de snabbt på skräpet.
Citera
2014-04-19, 15:36
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
För så är det med nästan alla nyfrälsta Linuxanvändare, de vill så gärna visa att de är speciella och sedan tröttnar de snabbt på skräpet.

Det finns många människor som inte spelar spel överhuvudtaget.
Citera
2014-04-20, 17:53
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Du är välkommen tillbaka till den goda sidan om max ett par veckor när du tröttnat på att alla program i Linux är sämre versioner av sina Windows motsvarigheter och att spel funkar som skit i Linux. För så är det med nästan alla nyfrälsta Linuxanvändare, de vill så gärna visa att de är speciella och sedan tröttnar de snabbt på skräpet.
Antar att du syftar speciellt på programmet openshot, nej alla program funkar inte sämre på linux, man kan dual boota om man vill spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in