2007-08-16, 22:48
Medlem
Hejsan, Jag skulle vilja ha en gasmask och jag hittade en bild på en M90 mask och den såg ball ut, hitta en ny på garderoben.se för 595:- och det är lite saftigt! Nån som vet var man kan få tag på en billigare? begagnad gör inget!
Citera
2007-08-20, 00:14
Medlem
Sulan87s avatar
Beror på var du bor. Men sök upp närmaste militära överskott och se om dem har hemma. Köpte själv precis ett av militärens stormkök (komplett) för 30:-. Såg även dem hade någon form av gasmasker. Troligen svenska så. Vet de finns ett överskott i Rolsberga (Skåne). Där jag handlar.
Citera
2007-08-20, 00:23
Medlem
503s avatar
Kolla tradera, där finns allt möjligt skit.
Citera
2007-08-20, 14:05
Medlem
HubertusHs avatar
Jag kommer ihåg att jag köpte en skyddsmask på militärt överskott i växjö för 100 kr med filter och sånt. Just nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle ha den till med jag tror det var något i skolan... Tror till och med att den var ny, så väldigt fin ut..måste leta upp den nu
Citera
2007-09-01, 03:21
Medlem
En kille i min grupp städade ett förråd hos oss där det låg några lådor med skyddsmasker. Han tog ca 5 st, till vad har jag ingen aning. Själv orkade jag inte ta någon då jag inte ser mycket mening med att ha dom om man inte rusar in på andra logement mitt i natten och anfaller Dom kan säkert finnas på någon sida på nätet om han inte sålt dom redan.
Citera
2007-09-01, 18:12
Medlem
Bouchets avatar
Skyddsmask 90 för 595 spänn? Slå till! Dom borde vara dyrare än så tycker jag. Kleptoman som man är "ordnade" jag ett par extra sådana i lumpen, tyvärr har dom försvunnit nu efter ett par flyttar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in