2007-08-16, 21:10
Medlem
pilens avatar
För 2½ år sedan arkiverades forumet sexnoveller. Jag kommer inte ihåg anledningen så allt jag skriver kanske bara är nonsens för jag inte vet fakta.

Jag vill ha tillbaka forumet Sexnoveller. Många av novellerna var extrema och bra, extrema noveller jag inte hittar någon annanstans. Är det menat att man ska posta sina noveller i Novell-forumet nu?
2007-08-16, 21:42
Medlem
micaeles avatar
Även jag håller med om att Sexnoveller borde återupplivas, i samma tappning som tidigare. Det är extremt på många sätt, men sedan när är det förbjudet - och speciellt på ett ställe som FB?
Måhända att det utåt höll låg kvalitet och var mycket jobb med trams och oneliners - men det finns det sannerligen folk som kan ta tag i och göra ett bra jobb.

Men tyvärr anar jag att Sexnoveller idag inte längre platsar i FB's 'önskade' profil. Tråkigt.
2007-08-17, 08:38
Medlem
ojns avatar
sexnovell.se startades väl av Flashback? Är ju ett alternativ.
2007-08-17, 14:20
Medlem
pilens avatar
Det är inte ett alternativ, deras noveller som ligger under Kinky är torra (ingen humor) och inte ett dugg kinky så man blir kåt. Kinky på den sidan är negerkuk analsex och sex med främmande person .

Får man alltid svar av ansvarig i det här forumet?
2007-08-18, 01:25
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
Får man alltid svar av ansvarig i det här forumet?
Lite dåligt med de men får hoppas.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=182384&highlight=sexnoveller
2007-08-18, 01:28
Medlem
Dharmas avatar
Jo, varför inte

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=112
2007-08-18, 01:33
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jo, varför inte

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=112
Vad har Underground med det här att göra? Det var ett erkänt ställe för trams och tonåringar av minderårig kaliber (även om det faktiskt var rätt kul att läsa alltihop).
Sexnoveller fyller en god funktion och ska inte bortses för att vissa noveller (ok, alla) är sjuka eller driftar mot det rent perversa. Finns det intresse, finns det en marknad. Därför - ropen skalla, sexnoveller åt alla!
2007-08-18, 01:34
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad har Underground med det här att göra? Det var ett erkänt ställe för trams och tonåringar av minderårig kaliber (även om det faktiskt var rätt kul att läsa alltihop).
Sexnoveller fyller en god funktion och ska inte bortses för att vissa noveller (ok, alla) är sjuka eller driftar mot det rent perversa. Finns det intresse, finns det en marknad. Därför - ropen skalla, sexnoveller åt alla!

Hoppsan, nu råkade jag länka fel. Jag var inne på den tidigare men jag låter slumpen avgöra min signatur

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=36

Här är rätt länkning
2007-08-18, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Intresse finns definitivt! Skulle vara uppskattat att läsa sexnoveller av FB-folk. Alla möjliga sexuella böjelser lär ju finnas representerade på FB, så alla på FB kan nog hitta "sina" noveller. Jag ser gärna att tex Caine777 skriver en novell. En duktig debattör som målas ut som monster av många PK-människor, men som i själva verket verkar vara en ganska snäll grabb som bryr sig om sina medmänniskor
2007-08-18, 02:17
Medlem
snapcases avatar
Gamla sexnoveller drog sin sista suck eftersom de noveller som inte klassades som olagliga enligt brittisk lag (dom är jävligt hårda mot underårig sex, även i novellform) var rent dravel. Jag skulle kunna tänka mig att stödja ett forum för seriösa noveller men av erfarenhet vet jag att det bara skulle bli trams av det hela.
2007-08-18, 03:24
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
men av erfarenhet vet jag att det bara skulle bli trams av det hela.
Som så mycket annat
2007-08-18, 13:05
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Gamla sexnoveller drog sin sista suck eftersom de noveller som inte klassades som olagliga enligt brittisk lag (dom är jävligt hårda mot underårig sex, även i novellform) var rent dravel. Jag skulle kunna tänka mig att stödja ett forum för seriösa noveller men av erfarenhet vet jag att det bara skulle bli trams av det hela.
Trams lär det bli, det syns i det arkiverade forumet att det förekom häftigt. Men det går att stävja och motverka för att saken skall kunna finnas, inte minst eftersom FB nu för tiden har en helt annan syn på hur saker skall skötas, och faktiskt har möjligheten att hålla efter.

Huruvida det faktiskt är olagligt enligt brittisk lag att skildra minderårig sex (vilket man får anta att de flesta noveller kommer göra) verkar ändå inte spela så stor roll, eftersom de gamla novellerna ligger kvar för allmän beskådan? Är det så hårt som det sägs borde inte ett spår få vara kvar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in