Citat:
Ursprungligen postat av Azzo14
Sist jag bar kavaj körde jag svart skjorta under och tyckte det funkade bra, dels för jag slapp vara en del i lemings armén som bar vit skjorta under. Jag gillar svarta skjortor och har tyvärr märkt att många här på Flashback är start emot emot svarta skjortor och tror alla andra ochså är det men klädstil som mycket annat är sujektivt och alla har olika åsikter

Satt just å snackade om detta över en öl jag och en polare..så googla vi och fann denna tråden! BUUUUMP!
Håller med till fullo! Var på julbord med jobbet här om veckan och det var verkligen en armé av svarta kostymer med vid skjorta under! Alla såg ju likadana ut, endel hade slips andra fluga, alla i samma färger. En polare körde dock svart kavaj, svarta byxor och svart skjorta. Han bröt av med en väldigt mörkröd fluga, lite åt de vinfärgade hållet. Även välvårdade skor och ett snyggt skärp. Han var grymt snygg och fick fett med komplimanger. Sen om det inte är "rätt" är väl upp till var och en. Jag, liksom många andra tyckte det var grymt snyggt iallafall!