• 1
  • 2
2007-08-16, 20:50
Medlem
Jag kan inte bestämma mig, ibland kan jag tycka att det är jättesnyggt med svart kostym, svart skjorta och en utmärkande slips.

Men ibland så känns det bara fel.

Vad tycker ni? Är det en klassisk modemiss?
Citera
2007-08-16, 20:51
Bannlyst
jag skulle nog inte de.. men visst kan de vara snyggt
Citera
2007-08-16, 21:01
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savio9
Jag kan inte bestämma mig, ibland kan jag tycka att det är jättesnyggt med svart kostym, svart skjorta och en utmärkande slips.

Men ibland så känns det bara fel.

Vad tycker ni? Är det en klassisk modemiss?

Usch absolut inte, det är lika fult även när folk har samma färg på slipsen som skjortan.
Citera
2007-08-16, 21:12
Medlem
lteshs avatar
Riktigt fult och rejäl lantbrukarvarning.
Citera
2007-08-16, 21:25
Medlem
Memnoks avatar
nej, inte snyggt någonstans.
Citera
2007-08-16, 21:27
Medlem
WoWbaggers avatar
Ju svartare desto bättre.
Citera
2007-08-16, 21:30
Medlem
Howl!s avatar
Det är från person till person och vilken typ av tyger osv. Vissa kan bära upp vad andra inte kan.
Citera
2007-08-16, 21:31
Medlem
Ignatius Is avatar
Skippa slipsen så funkar det. Förutsätt att du har snygga skor till, att det är en kostym som sitter bra och att du har sådan fysik att du kan bära skjortan med tre knappar uppknäppta.
Citera
2007-08-16, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Skippa slipsen så funkar det. Förutsätt att du har snygga skor till, att det är en kostym som sitter bra och att du har sådan fysik att du kan bära skjortan med tre knappar uppknäppta.
Precis min åsikt. Skippa slipsen och ha öppen krage. Det kan bli riktigt snyggt på den som kan bära upp det, vilket jag själv lyckligtvis kan. Jag har ett par trevliga svarta skjortor och brukar ha dessa till svart kostym ibland. Två uppknäppta knappar räcker dock, annars blir det lite playboy/latinovarning.

// Roger P.
Citera
2007-08-16, 21:39
Medlem
lartsens avatar
Det beror lite på..
Det funkar om det inte är matta tyger i min mening, men det får inte vara för utmärkande slips. Den får vara mörkblå eller mörkröd men den vår verkligen inte vara vit eller liknande.
Citera
2007-08-16, 21:40
Medlem
antonftws avatar
Har man en riktigt mörkt svart kostym går det bra med en svart skjorta till, då tycker jag personligen att man ska ha en färgad slips alternativt en helvit smal slips.

Vivian Liberto(Johnny cash's exfru)
"-Looks like youre going to a funeral
-Maybe I am" (Johnny Cash aka the Man in Black)
Citera
2007-08-16, 21:41
Medlem
Har iofs sett folk som ser väldigt snygga ut i svarta kostymer, vita skor och vit slips.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in