Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
när det gäller polisen tror jag inte du har något att oroa dig över i frågan om vattnigt urin det är ju mest personal på tex beronde mottagningar som tar det som ett tecken på manipulation. men det är ju inte olagligt på något sätt , det enda snuten vill är ju att få ett positivt prov av dig eft som du är förbredd på ett ev prov av polisen har du ju en enorm fördel gentemot om du blir haffad på gatan så fuska skitsamma om du inte lyckas finns väll inget lagbrott i att lämna manipulerat piss?? (TROR jag) även om ditt prov är 95% vatten så har polisen säkert gränsvärden osv så du kan ju endå åka dit att fuska är nog ditt säkraste kort .
lycka till
Tack så mycket!
Någon annan som vet mer konkret om 15-20 liter vatten uppdelat på idag och imorgon räcker för att göra mitt pissprov ogiltigt? Och om det är stickor och kreatinet är för lågt så testar dem det väl inte?
Polisen har ju inte medelat att ett urinprov skulle äga rum, så då är väl chansen liten att det verkligen gör det?
En kompis som var inblandad i samma sak, och tog också tjack vid samma tillfälle, undrar om det är möjligt för honom att vägra pissprov och begära blodprov istället, trots att han är underårig?
Finns även salivprov i våran stad som har börjat användas flitigt, hur länge ser man tjacket i dem?
Finns det någon möjlighet att dem tvingar en att lämna salivprov om han vägrar pissprov eller är det bara blodprov man är tvungen att göra?
Tack som fan på förhand!!!!!!
MVH Volume