2007-10-19, 19:37
Medlem
Crices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noonien
Stealer's Wheel - Stuck in the Middle
Jepp. Den nicken till Reservoir Dogs var inte s rolig tyvrr, liksom det mesta i Myggan. Verkar mer som att de ska droppa s mnga popkultur-fenomen som mjligt inom loppet av sisdr tjugofem minuter n att de frsker krama lite komedi ur skiten.
Citera
2007-10-20, 01:46
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crice
Jepp. Den nicken till Reservoir Dogs var inte s rolig tyvrr, liksom det mesta i Myggan. Verkar mer som att de ska droppa s mnga popkultur-fenomen som mjligt inom loppet av sisdr tjugofem minuter n att de frsker krama lite komedi ur skiten.
Hller fullstndigt med. Tacka vet jag Killinggngets version av den scenen http://www.youtube.com/watch?v=7kDxZNJTnlg.
Citera
2007-10-20, 12:39
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noonien
Stealer's Wheel - Stuck in the Middle

tack
Citera
2007-10-20, 12:55
Medlem
motborgarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Vad heter lten som spelades i frra avsnittet nr Karl-Bertil satt och rkte p i taxin?

Lten heter Bam Bam och artisten Sister Nancy.
Citera
2007-10-20, 13:24
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y0dA
Hller fullstndigt med. Tacka vet jag Killinggngets version av den scenen http://www.youtube.com/watch?v=7kDxZNJTnlg.

Citera
2007-10-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Kanske har uppmrksammats tidigare i trden men i avsnitt 4, typ 12 minuter in, s str det "Knulla? Ring!" och ett mobiltelefonnummer p vggen till knullrummet.
Enligt hitta.se s gr numret till en ljustekniker p Teater Vstmanland - ngon som provat att ringa?

Haha, fy fan vad elakt.
Citera
2007-10-20, 13:49
Medlem
Snusets avatar
r det bara jag som tycker att detta r rvroligt?
Citera
2007-10-20, 17:58
Medlem
Emetofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
r det bara jag som tycker att detta r rvroligt?

"Myggan" r fan det bsta under hela veckan. Det finns fan inget bttre n att se svenska kndisar gras till tlje! Det behvs.
Citera
2007-10-20, 23:50
Medlem
brianmolkos avatar
Vad r det de tyckte var s himla uprrande frst ?
Nu har man inte hrt ngot mer om det b la var ju Bengt Magnusson arg och vgrade vara nra Filip Och Fredrik p Kristallengalan ..
Tage Danielsson fru/nka skulle stmma dem ..
Citera
2007-10-20, 23:58
Medlem
quaertys avatar
Det r nog i stort sett omjligt att tycka att Myggan r kul. Eller ens smart, intressant eller spnnande. Man br nog vara jvligt ung eller frstndshandikappad fr att skratta t skmten som levereras. Jag vet inte vad de frsker stakomma, men de vill nog efterlikna succer som South Park och Family Guy. Funkar inte speciellt bra. Ingen finess, plumpt och utan eftertanke.
Citera
2007-10-21, 04:56
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniellow
Jag tyckte det var lite lustigt, men inte verdrivet kul. Lite av en flopp kanske det r, men end en fin kvllstittande innan sngen

Till och med Fillips mamma har sagt att hon inte gillar programmet (hon r min Historia och Religions lrare) hon ppeka dock att det kanske inte r fr dom ldre mnniskorna utan mer fr 18-21 kanske.

vad vet jag

"Idn till Emma Andersson-practical-joket fddes, nr Filip Hammars mamma frgade sin hgstadieklass hur mnga som visste vem Stalin var. Bara en rckte upp handen."
-Sydsvenskan

Har du precis outtat dig sjlv? Det r 18-rsgrns p FB.
HEJD!
Citera
2007-10-21, 08:43
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Det r nog i stort sett omjligt att tycka att Myggan r kul. Eller ens smart, intressant eller spnnande. Man br nog vara jvligt ung eller frstndshandikappad fr att skratta t skmten som levereras. Jag vet inte vad de frsker stakomma, men de vill nog efterlikna succer som South Park och Family Guy. Funkar inte speciellt bra. Ingen finess, plumpt och utan eftertanke.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in