Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-29, 01:58
Medlem
NirvanAs avatar
Kort och gott.. antingen älskar man myggan eller hatar den... skulle tippa på att gillar man myggan humor gillar man även family guy / south park humor osv.
Citera
2007-09-29, 03:36
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kort och gott.. antingen älskar man myggan eller hatar den... skulle tippa på att gillar man myggan humor gillar man även family guy / south park humor osv.
Älskar South Park och Family Guy men myggan känns bara pinsamt.
Citera
2007-09-29, 11:52
Bannlyst
Myggan är jävligt roligt! Andra avsnittet va roligare än första älskar "pimp my ride" scenen.. Blir nog bara bättre och bättre detta
Citera
2007-09-29, 17:11
Medlem
Lethargies avatar
Tycker de hittils två episoderna har varit rätt roliga. Duger helt klart att döda lite tid med sådär innan man går till sängs. Sedan kanske det känns lite ripoff på de amerikanska serierna, men enligt mig duger det!
Citera
2007-09-29, 19:33
Medlem
Activazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varför
Myggan är jävligt roligt! Andra avsnittet va roligare än första älskar "pimp my ride" scenen.. Blir nog bara bättre och bättre detta

Ja fyfan "Pimp My Rajd", garvade riktigt mycket! Tycker Myggan hitills har visat sig vara en riktigt lyckad serie.
Citera
2007-09-29, 19:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag älskar allt vad Fredrik och Filip rör vid, men det här var jag inte överförstjust i. Smålog vid ett par tillfällen men överlag var det bara under-bälten-skämt, och för mycket av allt för att det ska bli hysteriskt roligt som det brukar bli. Blir nog inga fler avsnitt för mig. Älskar Boston Tea Party dock! Men det är en anna tråd
Citera
2007-09-30, 11:41
Medlem
Diablesss avatar
Sjukt kul! Och igår.. Garvade så jag nästan grät varje gång Asonius skrek Lasermannen med tysk accent. Japp, Myggan duger åt mig.
Citera
2007-09-30, 12:01
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varför

bäst i den scenen var när Ken Ring hotade Timbuktu över få betalt eller vad det var över saker han stulit till bilen , Timbuktu "Det ordnar sig" på bred skånska
Citera
2007-09-30, 21:25
Medlem
Kanske har nämnts, men skämten när farsan låg i sjuksängen hade man ju snott från Family guy. Lite småsurt, men i övrigt gillar jag serien.
Citera
2007-09-30, 22:02
Medlem
Man fattar ju alla skämt dom kommer dra två minuter innan, så man sitter bara och håller tummarna för att dom inte ska säga det man tror. Satt och kisade redan när HIV-tjejen introducerades och viskade "hoppas, hoppas", att dom inte skulle köra den slutpoängen dom körde. Enda oväntade skämten är de helt malplacerade, men där kommer timingen av sig helt just för att man fortfarande sitter med höjda ögonbryn för att det är så oskickligt placerat.
Citera
2007-09-30, 22:05
Medlem
Remslems avatar
Hade högre förväntningar på den här serien, men ska inte ge upp den riktigt än.
Andra avsnittet var i alla fall bättre än första, som mest kändes pajigt.
Citera
2007-09-30, 22:07
Medlem
Har någon klippet där Myggan driver med äcklet Ebba von Sydow?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in