Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-27, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Det var det sämsta jag sett måste jag säga
Då har du aldrig tittat på Hundkoll, Vänner och fiender, Nya Tider eller Kolonialområdet Iris tillexempel?

Ne, jag förstår vad ni med stora dissarsvädet såklart. Man är så van att allt Filip och Fredrik producerar blir total succé. Det här är det sämsta de gjort någonsin, dock inte sagt att jag tycker det är dåligt. Jag kollar hellre på Myggan än Friends, Idol eller Heroes alla dagar i veckan. Högstanivån är hög därför kommer jag sitta bänkad när myggan sänds även i forsättningen.
Citera
2007-09-27, 14:33
Medlem
Lätt att ni ska kolla

programet är ju as fett, kanske inte det bästa men jag älskar fan de, och timbuktu är ju endå bäst i de!!
Citera
2007-09-27, 16:15
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannyyy
programet är ju as fett, kanske inte det bästa men jag älskar fan de, och timbuktu är ju endå bäst i de!!

Själv tyckte jag hela Pimp My Rajd var riktigt pinsamt.
Citera
2007-09-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matematik
FAAANnnn va arg jag blir på den här serien förstörde hela kvällen. Jag tror fan att myggan måste vara de sämsta jag sett

Men, 25:e inlägget om samma sak?

Damparn.
Citera
2007-09-27, 16:36
Medlem
WoWbaggers avatar
Jag som tyckte avsnitt 1 var rätt bra, men avsnitt 2 var fan bland det sämre jag utsatt mig för på länge. Parodin på GW fick mig dock att skratta till för ett ögonblick.
Citera
2007-09-27, 16:41
Medlem
bluebarts avatar
Vill så gärna tycka om denna serie men kan inte...Är för mycket pubertalhumor för min smak
Citera
2007-09-27, 16:51
Medlem
ssshhs avatar
Jag blev ganska besviken efter sett de två första avsnitten. Känns pubertalt, osammanhängande och billigt. De borde lägga ned lite mer energi på bakgrundsmiljöerna i animationerna, tex vid 7-11-butiken.
Nej..."halvroligt" om man ska vara generös.
Citera
2007-09-27, 16:55
Bannlyst
Orkade inte se andra delen, vad hände?
Bättre eller sämre än det första?
Citera
2007-09-27, 17:06
Medlem
Fili-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Orkade inte se andra delen, vad hände?
Bättre eller sämre än det första?

Sämre helt klart....
Citera
2007-09-27, 18:54
Medlem
Coolcittes avatar
Tyckte att avsnitt nr2 var mycket roligare än det första, tror dock att jag skrev ett inlägg om detta igår? Minns inte. Kul med Timbuktus hiphop-låt:
Ja, jösses här ska pimpas, sen ska hela chassit fimpas, vi bygger värsta brudmagneten och Ebba ge mig en fet en.
Lasermannen var ju kul med sin laserpekare.
Citera
2007-09-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Lasermannen var ju kul med sin laserpekare.

Nej, de skämtade om honom på ett sådant smaklöst sätt, det hade kunnats göras bättre.
Citera
2007-09-27, 22:40
Medlem
Gräsets avatar
Jag tycker att serien är sådär. Riktigt kul ibland men stundtals bara barnsligt och plumpt.

Tycker dock att det var kul när Hasse Aro frågade lasermannen om han hade skjutit några svartingar på sistonde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in