2007-08-16, 16:17
Medlem
LéKrisss avatar
Idén med en löspenis som man preparerar med rent urin för den dag man behöver lämna pisseprov kan tyckas lika genial som enkel.
Dock ser den ju inte helt life-like ut så framgång med kissbedrägeriet kräver viss distans till eventuella kontrollanter.
Finns här någon som kan berätta om faktiska försök med whizzinator i skarpt läge? Hur gick det? Hur döljer man att man har två kukar i skrevet? Gör man som drag-queens och tejpar upp ballen under röven?

Kisslöspenisen:
http://www.thewhizzinator.com/
Citera
2007-08-16, 16:21
Medlem
Pr3sts avatar
Finns i en massa olika färger me, hehe
Citera
2007-08-16, 16:39
Medlem

Undra vad dom skulle säga om dom kom på en?
Citera
2007-08-16, 17:00
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawmilkshake

Undra vad dom skulle säga om dom kom på en?

Det är ju just det jag ser lite framför mig, vilken ganska pinsam men ändå uppsluppen och festlig situation det måste bli.
-"Men, vaffan, står du här och pissar med en löskuk? Är du Ken eller (Barbies eunuck till snubbe)?
Citera
2008-03-05, 22:04
Medlem
LéKrisss avatar
Nu är det allt dags för en liten bump tror jag. Är det nu någon som kan berätta om några fantastiska stunt i polisens kissbås med whizzinator? Eller är ni egentligen bara färskingar allihopa i den här delen av forumet?
Citera
2008-03-06, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Nu är det allt dags för en liten bump tror jag. Är det nu någon som kan berätta om några fantastiska stunt i polisens kissbås med whizzinator? Eller är ni egentligen bara färskingar allihopa i den här delen av forumet?
Folk brukar länka till den sidan man beställer, men det värkar inte va nån som beställt (kostar typ 2000+ frakt och det har inte random pundare som lämnar piss råd med), fungerar säkert skitbra dock skulle jag tro.
MVH
Citera
2008-03-06, 01:36
Bannlyst
Citat:

Är nog mer till schemalagda drogtester?
Svårt Å tänka mig att det är meningen att man ska gå omkring med den på sig alltid!

Citat:
Det är ju just det jag ser lite framför mig, vilken ganska pinsam men ändå uppsluppen och festlig situation det måste bli.
-"Men, vaffan, står du här och pissar med en löskuk? Är du Ken eller (Barbies eunuck till snubbe)?

Sjukt komisk situation!
Senast redigerad av TheSerpent 2008-03-06 kl. 01:47.
Citera
2008-03-07, 15:46
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Är nog mer till schemalagda drogtester?
Svårt Å tänka mig att det är meningen att man ska gå omkring med den på sig alltid!

Sjukt komisk situation!

Var festafton man går ut med olagliga rusmedel i kroppen riggar man manicken så att man är redo. Om man istället för kisspaus hos polisen hamnar hos en dam (eller kille) står man inför ännu en komisk situation. Men, vad gör man inte för att slippa torska.
Om man inte lyckas smussla undan sin kisslöspenis innan det är dags att skrida till verket är ju fördelen att man kan köra sjukt länge. Och kissa på beställning om det önskas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in