2007-08-14, 21:16
Hej alla jävla nötter på FB
Ja som sagt varför ska det vara så satans tungt att hålla sig flytande?
Ska försöka samanfatta min sits, träffade en brud (brukar väl alltid börja så va?
) slutet på 2002, strulade rejält under tiden vi var ihop under strax över ett år, dock hade vi det så förbannat underbart när vi hade det bra. Hennes kropp skulle kunna vara beviset för att Gud var en man om man hade den livsuppfattningen, är dock inte ett piss religiös, men oj vilken kopp hon hade,,
Jaja, slut blev det som ni räknat ut med röven, hon blev ihop med två av mina fd vänner efter det, jag blev osams så rätt in i helaste helvete med min bror, brände ut mig på jobbet osv,,
Hur det slutade var att jag var tvungen att ringa mina föräldrar att hämta mig där jag bodde i mitt hus i skogen när jag började bli rädd för mig själv. Hade gjort en mycket dum sak några månader innan men inte lyckats (känns lite komiskt när man försöker gasa ihjäl sig samtidigt som man trodde att man tagit en överdos av Paraflex Comp i kombination av sprit, bilen stannar av nån anledning och jag vaknar upp på morgonen med världens jävla mag- och ryggvärk, pissade lite blodsörja ett tag efter och lukade gam
)
Jaja nu till saken,, jag fick hjälp av mina underbara föräldrar den första tiden att jag bad om hjälp, sen fixade dom världens bästa psykolog åt mig så det tog fan inte många gånger efter att jag träffat honom att bli så frisk att jag började jobba tillbaka.
Knäckte mina föräldrar rätt så duktigt under den perioden när jag mådde bäver, dom fick reda på att jag försökte,, eh ja,, göra nåt dumt
, sedan fick farsgubben reda på att han hade cancer i prostatan, dock gick det bra.
Sen har det rullat på jag har mått kanon, jobbat och haft mig varit på fester med polare, träffat nya underbara personer osv, håller på att renovera mitt hus som kommer att bli så förbannat snyggt att det inte är klokt när det blir färdigt, mått jävligt bra helt enkelt.
Jag har det mesta, underbara vänner, fina grannar, ett kanonhus (dock inte just nu
) håller på med en underbar hobby, jag är en jävel på att trimma motorer det vet jag, men nu börjar en del av den där jävla självömkan komma tillbaka.
VAFAN!!! Det är fanimej inte ett skit synd om mig!! Jag SKA vara glad att jag har det så här jävla bra, sa upp mig från jobbet som jag hade genom farsgubben för att kunna renovera på heltid, har pengar sparade sen förut från gamla resejobb så det är fan inte ekonomiskt jag sitter i knipa heller. Jag hatar att jag tillåter mig att må så här,, sitta och tycka synd om mig själv,, eller ja, jag tycker inte synd om mig själv heller men det blir typ "troll" i skallen på mig.
Vette fan om det är att jag är utan brud eller vafan det beror på, ensam är stark har varit lite av mitt måtto också, helvete vad det snurrar i skallen. GAAAAH!!! Hatar att sjunka och be om hjälp men nu är jag fan tvungen, vill inte dra in mina föräldrar igen så dom dras tillbaka i den skiten, dom har fanimej nog att tänka på.
En sak är förbannat klar,, det är inte ett skit synd om mig, vill aldrig att tycka det heller, men varför ska man inte få må bra??
Ja som sagt varför ska det vara så satans tungt att hålla sig flytande?
Ska försöka samanfatta min sits, träffade en brud (brukar väl alltid börja så va?
) slutet på 2002, strulade rejält under tiden vi var ihop under strax över ett år, dock hade vi det så förbannat underbart när vi hade det bra. Hennes kropp skulle kunna vara beviset för att Gud var en man om man hade den livsuppfattningen, är dock inte ett piss religiös, men oj vilken kopp hon hade,,
Jaja, slut blev det som ni räknat ut med röven, hon blev ihop med två av mina fd vänner efter det, jag blev osams så rätt in i helaste helvete med min bror, brände ut mig på jobbet osv,,
Hur det slutade var att jag var tvungen att ringa mina föräldrar att hämta mig där jag bodde i mitt hus i skogen när jag började bli rädd för mig själv. Hade gjort en mycket dum sak några månader innan men inte lyckats (känns lite komiskt när man försöker gasa ihjäl sig samtidigt som man trodde att man tagit en överdos av Paraflex Comp i kombination av sprit, bilen stannar av nån anledning och jag vaknar upp på morgonen med världens jävla mag- och ryggvärk, pissade lite blodsörja ett tag efter och lukade gam
)Jaja nu till saken,, jag fick hjälp av mina underbara föräldrar den första tiden att jag bad om hjälp, sen fixade dom världens bästa psykolog åt mig så det tog fan inte många gånger efter att jag träffat honom att bli så frisk att jag började jobba tillbaka.
Knäckte mina föräldrar rätt så duktigt under den perioden när jag mådde bäver, dom fick reda på att jag försökte,, eh ja,, göra nåt dumt
, sedan fick farsgubben reda på att han hade cancer i prostatan, dock gick det bra.Sen har det rullat på jag har mått kanon, jobbat och haft mig varit på fester med polare, träffat nya underbara personer osv, håller på att renovera mitt hus som kommer att bli så förbannat snyggt att det inte är klokt när det blir färdigt, mått jävligt bra helt enkelt.
Jag har det mesta, underbara vänner, fina grannar, ett kanonhus (dock inte just nu
) håller på med en underbar hobby, jag är en jävel på att trimma motorer det vet jag, men nu börjar en del av den där jävla självömkan komma tillbaka.VAFAN!!! Det är fanimej inte ett skit synd om mig!! Jag SKA vara glad att jag har det så här jävla bra, sa upp mig från jobbet som jag hade genom farsgubben för att kunna renovera på heltid, har pengar sparade sen förut från gamla resejobb så det är fan inte ekonomiskt jag sitter i knipa heller. Jag hatar att jag tillåter mig att må så här,, sitta och tycka synd om mig själv,, eller ja, jag tycker inte synd om mig själv heller men det blir typ "troll" i skallen på mig.
Vette fan om det är att jag är utan brud eller vafan det beror på, ensam är stark har varit lite av mitt måtto också, helvete vad det snurrar i skallen. GAAAAH!!! Hatar att sjunka och be om hjälp men nu är jag fan tvungen, vill inte dra in mina föräldrar igen så dom dras tillbaka i den skiten, dom har fanimej nog att tänka på.
En sak är förbannat klar,, det är inte ett skit synd om mig, vill aldrig att tycka det heller, men varför ska man inte få må bra??