• 2
  • 3
2007-08-15, 08:09
Medlem
Det verkar som att IBAS bara återställer filer från hårddiskar där operativ systemet rasat. Finns det andra företag som kan laga disken så filerna behålls? Bryr mig inte om kostnaden
Citera
2007-08-15, 08:37
Medlem
BubbaSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PirateHook
Det verkar som att IBAS bara återställer filer från hårddiskar där operativ systemet rasat. Finns det andra företag som kan laga disken så filerna behålls? Bryr mig inte om kostnaden

IBAS återställer data från allting, utom pulvriserade hårddiskar som spridits för vinden. Har du pratat med en sommarpraktikant?
Citera
2007-08-15, 09:00
Medlem
Ja jag misstänker det själv

Citat:
Ursprungligen postat av BubbaSmith
IBAS återställer data från allting, utom pulvriserade hårddiskar som spridits för vinden. Har du pratat med en sommarpraktikant?
Citera
2007-08-15, 12:24
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Dom har en bild på en hårddisk som blivit totalt nedsmält i en husbrand som dom lyckats rädda allting ifrån. Antagligen inte med utrustningen på PC City, men vafan, testa! Du kan ju omöjligt veta säkert att det är ett hårdvarufel, kontakten funkar ju, och om idioterna på PC City inte lyckas rädda datan så betalar du inget! Fast då måste du börja fundera på att skicka in den...
Citera
2007-08-15, 12:27
Medlem
BubbaSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Dom har en bild på en hårddisk som blivit totalt nedsmält i en husbrand som dom lyckats rädda allting ifrån.

I.o.f.s hade operativet rasat på just den datorn.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in