• 1
  • 2
2007-08-23, 19:48
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wondR
muskelaturen runt ögonen blir slappare och ögats form ändras lite, varpå du kan se bättre, om du är långsynt?
Nej jag är närsynt :S

Det är verklgien inte inbillning, det har jag konstaterat flera gånger. Jag ser verkligen saker bra jag knappt ser alls vanlgitvis. Tex fiender långt bort i spel.
Citera
2007-09-10, 23:46
Medlem
wondRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Nej jag är närsynt :S
Jag ser verkligen saker bra jag knappt ser alls vanlgitvis. Tex fiender långt bort i spel.

då är det inbillning / ökat koncentrationsförmåga som gör det, hur långt bort något är i spelet spelar ingen roll för din närsynthet, bara hur nära du sitter skärmen
Citera
2007-09-11, 07:39
Bannlyst
Dagens nya ord: Placebo (placeˈbo subst. placebon)
Citera
2007-09-11, 12:07
Medlem
Bapelsins avatar
Det finns bensodiazepinreceptorer i ögats näthinna. Men att zopiklonets påverkan på dessa skulle resultera i bättre syn låter inte särskilt troligt - men vad vet jag?
Citera
2007-09-11, 18:10
Medlem
Raseras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

HAr fått stilnoct nån gång med och då.. ja har inga minnen nästan utom att ja gick ut i skogen och bla kastade ett ägg på grannens bil... och gick till ett lägenhets område och ringde på alla klockorna av nån anledning...Föredrar klart zopiclon faktiskt.

PÅ sjukhuset låg jag och hallicunerade efter en stilnoct och kallade eb rock som hängde på väggen för "jävla tysk"
Vafan snackar du om? man får ej hallisar av stilnoct, det som kan hända är väll att du blir trött och lite vinglig.

//Rasera
Citera
2007-09-12, 21:57
Medlem
Raseras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasera
man får ej hallisar av stilnoct

//Rasera

Kom på att man nog kan få det om man tar stora doser, men fortfarande inte efter en tabbe. ursäktar min osmidighet.

//rasera
Citera
2007-09-12, 22:04
Bannlyst
Åh herregud, då är det sant, jag kan flyga och prata med gud på DXM!

Varför kan jag flyga och prata med gud på DXM?!

Kan nån snälla svara, jag lovar det är INTE inbillning, jag ser det med mina egna ögon!

Betyder det att jag även får bättre syn av DXM?!

Svara snabbt!
Citera
2007-09-12, 23:25
Medlem
Custom_mades avatar
Jag undrar om CounterStrike-eliten sitter och knaprar zopiclon?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in