• 4
  • 5
2007-10-14, 23:44
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Varför i hela helvete beställa antidepp via nätapotek?
Bara att knalla till en läkare och säga att du vill ha *insert valfri SSRI* så har du ett recept som räcker i ett år.

Men du, ditt mongo, SSRI funkar inte på alla, jag mår bara dåligt av sån skit. min ångest behöver stecolid, xanor eller liknande för att försvinna. jobbigt liv, men vissa har det så.
fast du kanske trodde att benzo var en sri?
Citera
2007-10-15, 02:37
Medlem
K595s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
Men du, ditt mongo, SSRI funkar inte på alla, jag mår bara dåligt av sån skit. min ångest behöver stecolid, xanor eller liknande för att försvinna. jobbigt liv, men vissa har det så.
fast du kanske trodde att benzo var en sri?

Läs vad som står i tråden innan du kallar folk för mongo. Hur kom din ångest in i sammanhanget?
Citera
2007-10-15, 06:30
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K595
Läs vad som står i tråden innan du kallar folk för mongo. Hur kom din ångest in i sammanhanget?

Ursprungsfrågan var att beställa hem oxazepam (sobril), och altså inte ssri. sen att ni snackar om ssri fattar jag inte.
sån skit får man hos läkaren. botar förresten ångest med, då deppressioner & ångest är rätt sammankopplade.
Citera
2007-10-25, 12:21
Medlem
Slingshots avatar
Någon som vet ifrån vilket land dom skickar Rivotril?
Citera
2007-10-25, 14:38
Medlem
Anonymt

Som jag skrev i tulltråden:Tulle o jag

--------------------------------------------------------------------------------
Funkar bra med EU onlineapoteken, men
Man har väl inte så mycket att välja på när man ska beställa på internetapoteken.
Jag måste ju använda mitt Visa o kortet måste stämma överens med mitt eget namn o adress, hur gör jag då?
Har beställt rätt många ggr så jag vet att posten känner igen mina "brev" ganska väl, dom ser ju ut på samma sätt varje gång, dessutom är jag bunden att hämta dom på samma ställe varje gång så personalen känner mycket väl igen mig, så hur gör jag för att kunna förändra situationen ?
Bor i en mellanstor stad, så det är inte heller så lätt att vara anonym här.
Jag menar jag måste ju använda mitt eget Visa, annars nobbar säljaren mig, o åker jag dit så kan jag neka, men det är ju bara att kolla i datorn så får dom fram alla uppgifter, sen är det bara att kolla mitt bankkonto, det står ju visserligen inte nättapotekets namn, men det står alltid något med medical, eller pharmacy eller nåt liknande.
Så min stora fråga här är hur jag skulle kunna handla mera anonymt?
Det gåt ju att "handla" säkert med med visakortet genom att man får tillfälliga nummer på kortet som bara gäller nån dag, men på mitt kontoutdrag så står det i varje fall vart jag handlat, så jag förstår inte hur jag ska kunna slingra mig ur situationen om jag skulle åka dit, ge mig tips om ni har.
Har klarat mig ett par år nu, men jag blir mer o mer nojjig för varje beställning.
Alltså dyrt men funkar, får tillbaka pengarna om det inte funkat med leveranserna.
Och som sagt man kan inte slingra sig ur om man åker dit, då man MÅSTE använda sitt eget Visakort, o det SKA stämma överens med mitt namn o adress, alltså inga postboxar, el fejknamn med co/till min adress, går alltså att kolla i datorn o med banken vilka transaktioner man haft.
Men det har funkat med leveranserna i stort sett dom flesta ggr. förutom en gång då jag fick 10mg valium istället för 100 tramadol, ville faktiskt inte ha dessa 100 valum.
Men det är trots allt säkrast att handla av länder anslutna till EU, dessutom göra en beställning över 250 dollar då det blir fraktfritt, slipper en massa tullar pga det.
Citera
2007-10-25, 15:58
Medlem
plumba69s avatar
Varifrån dom skickar - Tyskland - Bränn iväg ett email och fråga dom själva. Ni är slöa
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in