2007-08-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nu är Schulman faktiskt ingen jude men nötter är de!

inte jude? Är du säker?

Han har en vidrigt ful liten judisk fru iaf. Henne skulle jag vilja spola ner i kloaken. Gapigare och skränigare hora får man leta efter. Hon har heller inget att komma med.
Citera
2007-08-27, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ny
Men hur just familjen Schulman, med Alex i spetsen, navigerar fram i mediabranschen finns det inget att klaga över. Det gör de med bravur.

Man måste ju se det utifrån vilken bransch de arbetar i.

Det vore ju synd att klandra dem för att de lyckats i sin branch, oavsett om det gäller VVS eller Media.

Men problemet är ju att det är en blandning av VVS och Media. Det är därför alla hatar dem.
Citera
2007-08-27, 13:09
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggmunken
inte jude? Är du säker?

Han har en vidrigt ful liten judisk fru iaf. Henne skulle jag vilja spola ner i kloaken. Gapigare och skränigare hora får man leta efter. Hon har heller inget att komma med.

Hans fru är katolik. Och nej, Schulman är inte jude.
Citera
2007-08-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nambla
Hans fru är katolik. Och nej, Schulman är inte jude.

Hans fru är inte katolik! Judisk mormor mfl. Hon är judinna
Citera
2007-08-27, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raggmunken
Hans fru är inte katolik! Judisk mormor mfl. Hon är judinna

judisk mormor med flera !??!

Det får du fan utveckla.
Citera
2007-08-27, 14:38
Medlem
volvo 240s avatar
Klart som tusan Schulmann är jude. Det kan det väl knappast råda några större tvivel om.
Citera
2007-08-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
judisk mormor med flera !??!

Det får du fan utveckla.

Läs hennes vidriga blogg. Hon hävdar att släkten suttit i läger... sen ärhon från Polen med ett typiskt judenamn.
Citera
2007-08-27, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Klart som tusan Schulmann är jude. Det kan det väl knappast råda några större tvivel om.
De är ju tydligen en släkt som funnits så länge i Sverige att de t o m är svensk ADEL! Vad snackar du om?

Schulman är inte judar, inte praktiserande etc etc. Katrins bröllop var katolskt... Vad mer vill du veta?
Citera
2007-08-27, 19:59
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
De är ju tydligen en släkt som funnits så länge i Sverige att de t o m är svensk ADEL! Vad snackar du om?

Judisk adel kanske?

Schulmann verkar inte judisk i sin humor, men men. Isådannafall ännu en anledning att älska honom.
Citera
2007-08-27, 20:39
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler-Jude-Gay
Men problemet är ju att det är en blandning av VVS och Media. Det är därför alla hatar dem.

Öööööh!

Det är väll bara Media? De talar till och i samma nivå som packet (läs dig) därför de är älskade/hatade!
Citera
2007-08-27, 21:39
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly

Schulman är inte judar, inte praktiserande etc etc. Katrins bröllop var katolskt... Vad mer vill du veta?

För er som vill veta mer om Katrin, numera Schulman, är det bara att googla
Finns ingen anledning att komma med konstiga åsikter om henne, räcker med att läsa det hon skriver för att förstå, typ

Men hennes mun kommer jag ihåg... många år sedan...
http://schulmania.blogspot.com/2007/...-schulman.html

Diggar skolflickeoutfiten.
http://www.stureplan.se/frame.php?ma...ive/2007/7.php
Citera
2007-08-27, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
För er som vill veta mer om Katrin, numera Schulman, är det bara att googla
Finns ingen anledning att komma med konstiga åsikter om henne, räcker med att läsa det hon skriver för att förstå, typ

Men hennes mun kommer jag ihåg... många år sedan...
http://schulmania.blogspot.com/2007/...-schulman.html

Diggar skolflickeoutfiten.
http://www.stureplan.se/frame.php?ma...ive/2007/7.php

Hon är ju inte lika ryggradslös som sin man iallafall;

Citat:
Det finns två loosers i Stockholm
tisdag 31 juli 2007 17:56:59

Dessa heter Kristoffer Ahlbom och Ulf Fredrik von Roth. Dessa två herrar bjöd vi på vårt bröllop. Inte för att det är mina vänner. Utan för att Alex jobbade tillsammans med dem på Stureplan. Dessa två skitråttor är nattklubbschefer på Sturecompagniet. Dessa två meningslösa 30-plus-gubbar är totalt jävla ouppfostrade och saknar allt som har med vett och etikett att göra. Fast skulle man fråga dem själva så skulle de säker mena på att de kommer från "fina" familjer och att de är perfekta gentlemän.

Dessa idioter dök helt enkelt inte upp. Ahlbom skickade ett sms till Sara Golden på vår bröllopsdag och skrev att han inte kommer loss från Ibiza. Roth hörde inte av sig alls. Dessa nollor sket totalt i att vi i tre dygn suttit och skrivit bordsplacering som vi var tvungna att riva och skriva om för att det inte kunde vara klotter på våra informationstavlor över bordsplaceringen.

Dessa två nonchalanta töntar osade inte ens ja efter att de fått inbjudan. Jag fick på omvägar höra att de skulle komma. När jag var uppe på Stureplan för att fixa med min blogg stötte jag på Ahlbom och passade naturligtvis på att fråga honom om de har planer på att närvara på vårt bröllop.

Han svarade "Jag och Uffe ska fixa och trixa lite, men självklart kommer vi."

Senare frågade jag Alex om de verkligen kommer och han sa, ja.

Jag kommer aldrig mer att hysa någon som helst respekt för dessa nollor. Jag kommer förmodligen att hälla en drink på deras lönnfeta nyllen nästa gång jag ser dem.

Tuff avhyvling "i den svenska ankdammen"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in