2007-08-13, 16:52
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Ett bokmärke i webbläsaren som pekar på kontrollpanelen duger väl?
Annars är det väl fula med greasemonkey som gäller.
Men det skulle inte fungera så bra med traditionella bokmärkeni ie på jobb och firefox hemma. Sitter med FB uppe hela dagarna på jobb men skriver mer på kvällarna när jag är hemma och vill ha samma bokmärken då som nu, dessutom har jag ingen lust att om någon skulle låna min dator här på jobb att dom skulle se vilka ämnen jag är intresserad av.
2007-08-13, 16:54
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Ett bokmärke i webbläsaren som pekar på kontrollpanelen duger väl?
Än hellre ett bokmärke på "List subscriptions", då kommer alla ämnen som man prenumerera på fram, inte bara de som det skett något nytt i. Den länken finns i menyn till vänster när man klickat på User CP. Scrolla ned en bit.
2007-08-13, 17:57
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inden
Hur får jag till den? Jag lyckas bara komma till första eller senaste inlägget.
De trådar som det skrivits någon nytt i visas i fetstil. Till vänster om rubriken finns det en blå liten ruta med en vit nedåtpil. Klicka på den så får du se var du hamnar.

Är tråden inte fetstilsmarkerad så klickar du på den grå rutan med en pil pekandes till höger bredvid namnet på den som senast postade i tråden så kommer du till just det inlägget. Det understrukna "sista sidan" funkar ju också när tråden väl kommit upp i mer än 5 sidor, men då hamnar du högst upp på sista sidan...
2007-08-13, 21:40
Medlem
AlitheSeconds avatar
JÄVLAR I GATAN VILKET FÖRVIRRAD TRÅD!

1) Det går att bokmärka trådar (och hela forum): Ämnesverktyg -> Prenumerera på det här ämnet!

2) Klicka på "Kontrollpanel" för att se dessa ämnen, de som senast skrivits i visas högst upp. Du ser även vilka trådar du skrivit i och vilka du inte skrivit i!

3) För att komma till "senaste olästa inlägg": klicka på den lilla blåa ikonen till vänster om ämnets rubrik.

4) Ja, man behöver inte få prenumerationen som e-mail, det går att stänga av.

5) Allting som efterfrågats i denna tråd finns redan!

6) Jag är chockad över att trådskaparen varit medlem i fyra år och inte kan detta!
2007-08-13, 22:21
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond

1) Det går att bokmärka trådar (och hela forum): Ämnesverktyg -> Prenumerera på det här ämnet!

2) Klicka på "Kontrollpanel" för att se dessa ämnen, de som senast skrivits i visas högst upp. Du ser även vilka trådar du skrivit i och vilka du inte skrivit i!

3) För att komma till "senaste olästa inlägg": klicka på den lilla blåa ikonen till vänster om ämnets rubrik.

6) Jag är chockad över att trådskaparen varit medlem i fyra år och inte kan detta!

Edit: tar bort messet, skrivet i vredesmod. Inte alls bra. Okej jag ger mig. Det var rädslan för en fylld mailkorg som skrämmde mig dock efterlyser jag fortfarande en box där man ser alla sina pren. oavsett var man befinner sig.
2007-08-13, 22:58
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond

Väldigt bra sammanfattning.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här