2007-08-12, 22:04
Bannlyst
Hej!
Undrar om fler av er testat alprazolam i pulverform?
annars om ni har erfarenhet av andra benzo i pulverform?

Hur fungerade dom och vad tyckte ni?

Skall få hem lite alprazolam i pulverform så tänkte ta o testa det såklart!
Har man låt säga 100mg så är det ju bara att eyeballa det!

Ta o dela upp det i 10 högar osen dela det, dock blir ju 10mg i varje hög väldigt små högar och sen att dela det väldigt små högar, bara korn då, ingen fara idet bara svårt att dosera!

Nån som sedan vet var och vilka som framställer dessa preparat?
tycker det har dykt upp mer och mer senaste åren, från att inte ens ha funnits mer eller mindre så är det nu vanligt!

Hoppas på lite bra svar
MVH Johan Hemoglobin
Citera
2007-08-12, 22:09
Medlem
Trollishs avatar
En vän hade alprazolam pulver för nått år sedan, slickade på fingret och doppa det i påsen på fyllan och sedan så mindes jag inget mer från den dagen.

En annan vän sålde diazepam pulver för länge sedan också det var lite lättare att finger slicka dosera rätt.
Citera
2007-08-12, 22:26
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
Hej!
Undrar om fler av er testat alprazolam i pulverform?
annars om ni har erfarenhet av andra benzo i pulverform?

Hur fungerade dom och vad tyckte ni?

Skall få hem lite alprazolam i pulverform så tänkte ta o testa det såklart!
Har man låt säga 100mg så är det ju bara att eyeballa det!

Ta o dela upp det i 10 högar osen dela det, dock blir ju 10mg i varje hög väldigt små högar och sen att dela det väldigt små högar, bara korn då, ingen fara idet bara svårt att dosera!

Nån som sedan vet var och vilka som framställer dessa preparat?
tycker det har dykt upp mer och mer senaste åren, från att inte ens ha funnits mer eller mindre så är det nu vanligt!

Hoppas på lite bra svar
MVH Johan Hemoglobin

Har provat både alprazolam och phenazepam pulver. Alprazolamet är ganska mycket lättare att dosera än phenazepamet som tur är, om du nu ska få hem exempelvis 100mg så kan du ju som sagt dela det i 10högar och sen dela mer därifrån så du får de doser du vill, inget exakt sätt direkt men det fungerar ivartfall. Alprazolampulvret jag tagit fungerade mycket bra, det går att köra IV utan problem också men phenazepamet jag tagit har varit både svårdoserat och ruset är inget vidare såtillvida man inte är en inbiten benzofanatiker.

Vart dessa pulver kommer från är från olika kemiföretag i u-länder oftast såsom kina, indien osv, ja såklart finns det även i andra länder men man behöver en licens för att importera narkotiska preparat men sen finns det ju ett fåtal företag som ser mellan fingrarna för lite extra pengar exempelvis. Med en skopa tur och en del pengar så är det ingen omöjlighet att beställa hem diverse läkemedel i rå form så att säga. Men riskerna med sådana hära affärer är ganska stora, dvs tullen kollar ju gärna paket med kemikalier som skall till privatpersoner och att åka dit för säg 100g rent alprazolam eller kanske rentav ett kilo är nog inget kul
Citera
2007-08-13, 05:08
Medlem
evions avatar
hemo syftar du på den asiatiska sidan som säljer lite allt möjligt i pulverform?
puss
Citera
2007-08-13, 09:24
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evion
hemo syftar du på den asiatiska sidan som säljer lite allt möjligt i pulverform?
puss
Tror inte han syftar på någon speciell sida, utan frågar vars de kommer ifrån(stort sett)...
varför det blivit så (relativt)vanligt på senaste...

sen får du gärna skicka PM till mig om den där sidan du nästan skryter om att du känner till
Citera
2007-08-13, 10:02
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0
Tror inte han syftar på någon speciell sida, utan frågar vars de kommer ifrån(stort sett)...
varför det blivit så (relativt)vanligt på senaste...

sen får du gärna skicka PM till mig om den där sidan du nästan skryter om att du känner till

Haha jah var lite bäng igår när jag skrev det där, jag har länken nånstans, kmr inte ihåg var, verkade hyffsat seriös, chem-nånting tror jag.... fan amnesi hit o dit komit din lilla skit, pussokram
Citera
2007-08-13, 13:37
Bannlyst
tack för svaren grabbar!

nä evion jag har inte köpt från nån sida utan blev bjuden av en polare som hadde inhandlat säg 500mg alprazolam pulver o jag fick ca 100mg!

Har tatt först lite på fingret o kände ju igen den där speciella ganska äckliga ibland plastiga smaken,, pulvret var inte direkt puvlvrigt utan mer smulligt lite plastigt men när det kom på fingret slättades det ut mer!
Sen körde jag för en stund sen in vad som måste vart 5-8mg i en gelatinkapsel , men sen trappar jag ju sammtidigt utt på kodein 500mg idag, men det är definitivt en benzo känsla nu, minns som efter 20-30mg diazepam kanske mer, alprazolam vet jag inte, dock fått det utskrivet då o då, men definitivt effekt, ska nog dra imig en större dos bara för att vara riktigt säker på hur skev jag kan bli!

Mycket bra att få tag i sånt, när läkarna trilskas o inte vill skriva ut just nu men jag ska ställa dom mot väggen inom kort, vill dom att jag köper 3st ikto 2mg mot ångest per dygn + 1mg flunitra svart istället för att skriva ut det i apodos som jag hämtar ut 1gg i veckan så hjälper dom ju inte en speciellt mycket från att komma ifrån opiatmissbruket, ju mer man får ha o göra med de som säljer att göra sen dessto svårare blir det att komma ifrån opiaterna!

För får jag lägga 1500-2000kr i månaden på svart benso kan jag ju lika gärna börja med opiater o benso på det, så det e helt upp till sjukvården,

Jag o vi många av oss vet ju vad som hjälper oss bäst, o det kan i många fall behövas livslång behandling av ångestdämpande/hypnotika och antidepressiva för resten av livet, men innebär det att jag kan fungera ganska hyffsat i samhället så tycker jag att den ideen är väldigt bra!

Fler som haft att göra med att du kanske svikit en läkare förut ,, ja såklart sågör du det igen attityden, dom får ju lita på en, man e 26år o blir ändå behandlad som ett barn ibland, el´ler fel, som en narkoman!
O oss gillar ju inte alla av dom!

MVH Johan Hemoglobin
Citera
2007-08-13, 13:51
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evion
puss

Cirkulerade stora mängder inhemskt Alprazolam tidigare.

http://www.gd.se/mallar/utskrift.jsp?article=98831
Citera
2007-08-17, 01:07
Bannlyst
Finns phenazepam kvar i sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in