tack för svaren grabbar!
nä evion jag har inte köpt från nån sida utan blev bjuden av en polare som hadde inhandlat säg 500mg alprazolam pulver o jag fick ca 100mg!
Har tatt först lite på fingret o kände ju igen den där speciella ganska äckliga ibland plastiga smaken,, pulvret var inte direkt puvlvrigt utan mer smulligt lite plastigt men när det kom på fingret slättades det ut mer!
Sen körde jag för en stund sen in vad som måste vart 5-8mg i en gelatinkapsel , men sen trappar jag ju sammtidigt utt på kodein 500mg idag, men det är definitivt en benzo känsla nu, minns som efter 20-30mg diazepam kanske mer, alprazolam vet jag inte, dock fått det utskrivet då o då, men definitivt effekt, ska nog dra imig en större dos bara för att vara riktigt säker på hur skev jag kan bli!
Mycket bra att få tag i sånt, när läkarna trilskas o inte vill skriva ut just nu men jag ska ställa dom mot väggen inom kort, vill dom att jag köper 3st ikto 2mg mot ångest per dygn + 1mg flunitra svart istället för att skriva ut det i apodos som jag hämtar ut 1gg i veckan så hjälper dom ju inte en speciellt mycket från att komma ifrån opiatmissbruket, ju mer man får ha o göra med de som säljer att göra sen dessto svårare blir det att komma ifrån opiaterna!
För får jag lägga 1500-2000kr i månaden på svart benso kan jag ju lika gärna börja med opiater o benso på det, så det e helt upp till sjukvården,
Jag o vi många av oss vet ju vad som hjälper oss bäst, o det kan i många fall behövas livslång behandling av ångestdämpande/hypnotika och antidepressiva för resten av livet, men innebär det att jag kan fungera ganska hyffsat i samhället så tycker jag att den ideen är väldigt bra!
Fler som haft att göra med att du kanske svikit en läkare förut ,, ja såklart sågör du det igen attityden, dom får ju lita på en, man e 26år o blir ändå behandlad som ett barn ibland, el´ler fel, som en narkoman!
O oss gillar ju inte alla av dom!
MVH Johan Hemoglobin