• 1
  • 2
2007-08-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Vilket avsnitt och program med Filip och Fredrik är det, eller var hittade du det? Skulle inte tro att hundarna är tränade för att känna av The Big Grin.

http://www.youtube.com/watch?v=oWMuy6ICXXw
Citera
2007-08-13, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek
När är du född? En stilla undran bara

Jag är myndig. Förstår vad det är du vill säga men bryr mig inte om att kommentera det. Du får tro och tycka vad du vill om mig.
Citera
2007-08-13, 00:40
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jossegirl94
Jag är myndig. Förstår vad det är du vill säga men bryr mig inte om att kommentera det. Du får tro och tycka vad du vill om mig.

Tror han menade mer att du hette 94 i ditt namn. :P
Citera
2007-08-13, 11:55
Medlem
Dziobeks avatar
jo det var just det jag undrade över. Vet inte vad du tror jag undrade? Tror inte eller tycker något om någon.. Därför jag frågade istället för att tro.. Jaja
Citera
2007-08-13, 12:08
Medlem
JohnMiltons avatar
Det lustiga är att det ju vore ganska mycket för uppenbart att skriva 94 i sitt namn om man vet att man bli avstängd om man är under 18, men samtidigt, vad skulle anledningen till att ha de siffrorna i namnet vara om inte just att det var året man föddes?

Hursomhelst, är inte de där pillren antingen skräp eller rena ångvälten i hjärnan, särskilt i relation till effekten?
(Dvs mycket skada för liten effekt)
Citera
2007-08-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek
jo det var just det jag undrade över. Vet inte vad du tror jag undrade? Tror inte eller tycker något om någon.. Därför jag frågade istället för att tro.. Jaja

Jag missuppfattade. Strunt samma. Jag är född 87.
Citera
2007-08-13, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Hursomhelst, är inte de där pillren antingen skräp eller rena ångvälten i hjärnan, särskilt i relation till effekten?
(Dvs mycket skada för liten effekt)

Det där låter ju inte bra. Var har du hört detta?
Citera
2007-08-13, 16:20
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jossegirl94
Det där låter ju inte bra. Var har du hört detta?
Tack för Youtube länken, läste här att BZP tydligen skall ge mer biverkningar än amfetamin: http://www.erowid.org/chemicals/bzp/bzp_basics.shtml ...men visserligen verkar det va lagligt i många länder fortfarande, en sida som säljer BZP skickar inte till dessa länder: Australia, USA, Greece, Denmark or Sweden
Citera
2007-08-13, 16:23
Medlem
Trollishs avatar
Har för mig att the big grin inte ska innehålla bzp utan andra piperaziner.
Bzp är förövrigt helt okki.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in