2007-08-12, 15:27
Medlem
Kundalinis avatar
Jag startade upp en gammal dator som jag tänkte ungarna skulle använda.

Vid uppstarten meddelar den gamla skrothögen mig att det saknas suspend-to-disk partition och att jag skall köra hibernate.exe.

Helt utan datanördsegenskaper har jag minimal aning om vad detta egentligen betyder och framför allt har jag ingen aning om vad jag skall göra.

När jag söker på nätet får jag en del träffar men alla går till diskussionsforum på främmande språk, och min tyska och franska är otillräcklig.

Nån som har lust att hjälpa mig?
Citera
2007-08-12, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jag startade upp en gammal dator som jag tänkte ungarna skulle använda.

Vid uppstarten meddelar den gamla skrothögen mig att det saknas suspend-to-disk partition och att jag skall köra hibernate.exe.

Helt utan datanördsegenskaper har jag minimal aning om vad detta egentligen betyder och framför allt har jag ingen aning om vad jag skall göra.

När jag söker på nätet får jag en del träffar men alla går till diskussionsforum på främmande språk, och min tyska och franska är otillräcklig.

Nån som har lust att hjälpa mig?
formatare om hårddisken så försvinner den, har för mig det bla är gammla compaq datorer som har mupp partitioner förinstallerat, ladda hem en lågnivås formaterings verktyg från bootdisk.com eller google.se o rensa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in