2007-08-11, 17:01
Medlem
pinkapes avatar
Hej.. Jag körde på rätt hårt med Pentazocine igår. blev väl 100mg iv och 200mg rektalt. Sedan vart det väl 80mg diazepam och 350mg tramadol.
Vaknade idag och är Extremt jäkla bakfull.

Tror ni 1 valium räcker?. Eller möjligtvis lite tramadol också kanske?
Citera
2007-08-11, 17:07
Medlem
Kottonmouths avatar
Var inte du inne på sjukan ganska nyss, snäppet ifrån död?
dvs, skulle inte du hålla dig ren ett tag?

Btw, tänkte passa på att fråga; Har aldrig haft någon bakfylla av den typen, skulle du kunna förklara lite snabbt vad för symptom du har etc.

Sorry för offtopic.
Citera
2007-08-11, 17:57
Medlem
Trollishs avatar
menar du efterflöddrad elr? För hur kan du vara bakis om du inte drack nånting igår?
Citera
2007-08-11, 17:58
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Var inte du inne på sjukan ganska nyss, snäppet ifrån död?
dvs, skulle inte du hålla dig ren ett tag?

Btw, tänkte passa på att fråga; Har aldrig haft någon bakfylla av den typen, skulle du kunna förklara lite snabbt vad för symptom du har etc.

Sorry för offtopic.
jo jag låg på sjukan höll på och dö 2 ggr. Jag var ren 2 veckor fram tills nu, då för 2 veckorsedan sköt jag 2 pannor tjack lite sub och några Xanor, innan dess vart jag ren 1 månad. Så jag har tagit det rätt lungt.

symptom; Som en rejäl alcohol bakfylla, huvudvärk, konstig i magen osv. Löste det med 400-500mg tram och 10mg diazepam rektalt.
Citera
2007-08-11, 18:05
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
menar du efterflöddrad elr? För hur kan du vara bakis om du inte drack nånting igår?
Efterflöddrad har jag aldrig varit så det ver jag inte hur det känns. Jag drack 2st 50cl 3.5% alc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in