Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Det är ju bra att det syns att man redigerat i efterhand. Man har trots allt någon minut på sig att ändra utan att den texten syns.
Slår ett slag för "Förhandsgranska inlägg".. Mycket bra funktion som få använder (mig själv inräknat)..
Om ditt inlägg legat i 5-10 minuter finns det ju stor chans att någon har svarat eller håller på att svara på det så då är det ju bra att man ser att du redigerat inlägget annars kan svar se konstiga ut om du redigerat bort stycken osv.
Så den informationen tycker jag bara är bra.
Öhm...nu vill inte jag vara sån, men hur vet du att folk inte använder den funktionen?

Jag menar, jag förstår hur du tänker eftersom folk postar extremt felstavade, slarviga inlägg dagligen, men även om de använde den tror jag inte de skulle se att det var nåt fel eller överhuvudtaget bry sig.
Jag tycker det är en suverän funktion och använder den alltid, mest för att jag emellanåt skriver som jag tänker och ibland så kan man ha otur, som vi alla vet...
Tidsgränsen som ts pratar om kan visst kännas lite kort ibland, men tycker ändå det är bättre än som för några år sen när folk redigerade inläggen på morgonen efter när bakfyllan började släppa...