2007-08-10, 19:50
Medlem
Hur röker man hash utan tobak? Jag har rökt i 3 månader ungefär och jag har rökt med folk som har rökt i flera år och aldrig sett att man röker utan tobak.
Citera
2007-08-10, 20:00
Medlem
KillerBeess avatar
Har du en pipa så är det bara att lägga en sten eller ett nät på botten å sen lägga i det bruna. Du kan även röka det i en bong.

Att göra en spliff på det skulle bara vara jobbigt och slöseri.
Citera
2007-08-10, 20:01
Medlem
Thucydidess avatar
torka salladsblad. bättre än du tror.
Citera
2007-08-10, 20:02
Bannlyst
En del hashsorter kan man röka rent i joint också utan problem.
Citera
2007-08-10, 20:39
Medlem
Om du inte har pipa kan du enkelt göra en! Allt du behöver är en potatis,kniv ,penna,nål,aluminium och lite fantasi Gräp ur en liten grop i ena änden lägg över aluminium, tryck ner det så det blir en kopp å gör små hål med en nål.
Tryck in en smal penna eller dylik från andra sidan Fungerar utmärkt och det går åt mindre brunt om du kör rent i pipa än om du rullar spliff
Citera
2007-08-10, 20:44
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlmeister
Hur röker man hash utan tobak? Jag har rökt i 3 månader ungefär och jag har rökt med folk som har rökt i flera år och aldrig sett att man röker utan tobak.

tobak används ofta för att slippa elda hela tiden på kakan. det blir en naturlig glöd. vanligt vid tobaksbrist är att ta en vass kniv. sätta hashbiten på toppen och sedan elda. det är bara att dra in röken som kommer upp.

sen finns det 27 tusen andra sätt som du snart kommer bli varse om
Citera
2007-08-10, 21:15
Medlem
crystal42s avatar
Vaporisering is the shit!
Citera
2007-08-10, 23:03
Medlem
Mysfabbjojs avatar
Personligen så gillar jag inte att blanda med tobak. Jag gillar inte smaken, och tycker det river så jävligt i halsen. Trycker istället ut en klump i pipan, fixar en glöd i ena änden, och suger snabbt i mig skiten. Smakar relativt gott, och så fixar man ruset snabbt och enkelt. Jag hatar den "sociala" grejen med både cigaretter och spliffar, och föredrar att skaffa ruset snabbt och enkelt.

Samma sak gäller givetvis med alkohol. Jag föredrar ölbongar och shots framför att smutta på en öl.
Citera
2007-08-10, 23:19
Medlem
Avva66s avatar
Tobak är skadligt, rök rent istället.
Citera
2007-08-10, 23:28
Medlem
reddevil666s avatar
Vilka jävla frågor ni ställer?????????????
Citera
2007-08-11, 01:50
Medlem
testade röka hash ur min pipa utan tobak.. gick åt skogen.
La i en bit i bowlen(ca 2 - 3 jollar stor bit). räckte bara åt 3 bloss elle nåt innan den tog slut o kände inget alls:S
Citera
2007-08-11, 01:56
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlmeister
testade röka hash ur min pipa utan tobak.. gick åt skogen.
La i en bit i bowlen(ca 2 - 3 jollar stor bit). räckte bara åt 3 bloss elle nåt innan den tog slut o kände inget alls:S
Hade du smulat sönder biten eller var den hel? Smular man sönder den så tar det slut fort, men om du lägger i en hel bit så räcker det ju längre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in