2007-08-10, 17:47
Medlem
slippys avatar
Hej,

Jag blir galen!

Igår lyckades jag ändra mitt MSN login till xxx@hotmail.com från xxx@home.se på sidan för mitt Windos Live konto.

När jag sedan loggar in med dett nya kontot på min Windows Live Messenger har alla mina kontakter försvunnit.

Nu försöker jag att ändra tillbaka till min @home adress och då går det såklart inte.

Finns det någon här som kan hjälpa mig med att komma tillrätta med det här?

/S
Citera
2007-08-10, 21:30
Medlem
kiwi22s avatar
Jag har för mig att du kan exportera alla kontakter på något sätt. För att sedan importera dessa till ditt nya konto.

Försöker hitta funktionen, jag löst det på något sett när jag bytte mail.
Citera
2007-08-11, 02:25
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwi22
Jag har för mig att du kan exportera alla kontakter på något sätt. För att sedan importera dessa till ditt nya konto.

Försöker hitta funktionen, jag löst det på något sett när jag bytte mail.

Det har du rätt i det går att exportera kontakterna när du är inloggad med din msn klient, under akrivmenyn eller liknande.

Men när jag loggar in finns inte mina kontakter då de försvann i namnbytet. Jag skulle därför vilja ha möjligheten att byta tillbaka till min @home adress(som net passport, mail-adressen har varit ur bruk länge) men det går inte längre.
Citera
2007-08-11, 07:27
Medlem
terminator t-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Det har du rätt i det går att exportera kontakterna när du är inloggad med din msn klient, under akrivmenyn eller liknande.

Men när jag loggar in finns inte mina kontakter då de försvann i namnbytet. Jag skulle därför vilja ha möjligheten att byta tillbaka till min @home adress(som net passport, mail-adressen har varit ur bruk länge) men det går inte längre.

tillfälligt fel på passport inlogning sidan

kankse
Citera
2007-08-11, 17:59
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terminator t-x
tillfälligt fel på passport inlogning sidan

kankse

Jag hoppas på det..annars får jag skicka ett mail till nissarna på MSN supporten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in