2007-08-10, 17:47
Medlem
slippys avatar
Hej,

Jag blir galen!

Igr lyckades jag ndra mitt MSN login till xxx@hotmail.com frn xxx@home.se p sidan fr mitt Windos Live konto.

Nr jag sedan loggar in med dett nya kontot p min Windows Live Messenger har alla mina kontakter frsvunnit.

Nu frsker jag att ndra tillbaka till min @home adress och d gr det sklart inte.

Finns det ngon hr som kan hjlpa mig med att komma tillrtta med det hr?

/S
Citera
2007-08-10, 21:30
Medlem
kiwi22s avatar
Jag har fr mig att du kan exportera alla kontakter p ngot stt. Fr att sedan importera dessa till ditt nya konto.

Frsker hitta funktionen, jag lst det p ngot sett nr jag bytte mail.
Citera
2007-08-11, 02:25
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwi22
Jag har fr mig att du kan exportera alla kontakter p ngot stt. Fr att sedan importera dessa till ditt nya konto.

Frsker hitta funktionen, jag lst det p ngot sett nr jag bytte mail.

Det har du rtt i det gr att exportera kontakterna nr du r inloggad med din msn klient, under akrivmenyn eller liknande.

Men nr jag loggar in finns inte mina kontakter d de frsvann i namnbytet. Jag skulle drfr vilja ha mjligheten att byta tillbaka till min @home adress(som net passport, mail-adressen har varit ur bruk lnge) men det gr inte lngre.
Citera
2007-08-11, 07:27
Medlem
terminator t-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Det har du rtt i det gr att exportera kontakterna nr du r inloggad med din msn klient, under akrivmenyn eller liknande.

Men nr jag loggar in finns inte mina kontakter d de frsvann i namnbytet. Jag skulle drfr vilja ha mjligheten att byta tillbaka till min @home adress(som net passport, mail-adressen har varit ur bruk lnge) men det gr inte lngre.

tillflligt fel p passport inlogning sidan

kankse
Citera
2007-08-11, 17:59
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terminator t-x
tillflligt fel p passport inlogning sidan

kankse

Jag hoppas p det..annars fr jag skicka ett mail till nissarna p MSN supporten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in